Toch met warm water kunnen wassen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

060606

Toch met warm water kunnen wassen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-15 00:47

Hallo,

Vraagje. Ik ben dit weekend verhuist met mijn paarden naar een ideale stal. Alles wat ik zocht. Maar ik heb een minpuntje kunnen vinden, ze hebben alleen koud water. Ik wil mijn paarden soms kunnen wassen dus wie weet waar ik eventueel een mobiele douche kan halen? Ik zag al een mobileau washer dus die staat op mijn lijstje. Ik kan wel emmer warm water krijgen uit de kantine maar dat is ook niet het meest ideaal natuurlijk.

Hoor het graag!!

Qwillion

Re: Toch met warm water kunnen wassen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:58

Ik neem altijd mijn water kokers meeh naar stal.

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:59

Ik sta zelf ook op een stal met enkel koud water, nooit problemen mee gehad. In de zomer was ik enkel vanaf + 25°C, en als het kouder wordt neem ik een emmer warm water vanuit de garage van de staleigenaar en was ik gewoon met een sponsje de meest hardnekkige vlekken weg. Moet je bedenken dat ik een bont paard met veel wit heb, dus alles is mogelijk ;)

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 01:13

wij hebben ook alleen koud water en ik was d'r niet met zulk weer. Vind het wel smerig als ze wit ziet van het huidvet en d'r manen ook zo vettig zijn dus af en toe was ik d'r na de les bij mijn instructrice op stal met warm water :)

060606

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-15 02:12

Ik heb dingen als de mobileau washer nodig. Ik heb een wit en een zwart paard gedeelte van de hals geschoren en verder ongeschoren. Ik laat ze verder goed paard zijn en op dit moment is alles modder en ze zijn echt helemaal vies elke keer. Niet erg hoor verder maar ik wil het wel regelmatig bijhouden anders lijken het echt wilde paarden terwijl ik toch echt sportpaarden heb haha

060606

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-15 02:14

Ik wil niet met emmers lopen sjouwen maar echt een soort douche waar ik zelf water in moet doen of iets anders waardoor het koude water om word gezet in warm water als dat kan?

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 02:22

Campingdouche, is een zwarte zak die je vult met water en in de zon laat opwarmen (warm water gebruiken kan ook). Ophangen en je kan douchen (of paard wassen, maar ik denk dat je dan wel een iets langere slang nodig hebt).

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 02:38