Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sassieja schreef:Het is natuurlijk wel logisch dat ze er niets aan willen doen als ze toch gaan verhuizen. Misschien de problemen aankaarten, kijken hoe jullie er samen uit kunnen komen en zo niet; verhuizen.
mrie schreef:Ze kunnen je toch niet op straat zetten omdat je bedenkingen hebt bij de fasciliteiten.... De sfeer zou kunnen veranderden. Nou poep hoor daar kom je ook wel weer over heen.
Wat ik mis is een overpeinzing of opsomming wat jij allemaal wil voor je paard en jezelf. Je moet voorkomen dat je straks alleen maar ergens vandaan gaat en in plaats van ergens naar toe. Waar droom je van... Weidegang, hoeveel uur buiten, samen of alleen, vlak bij het bos of niet, solarium, springtuin, groot, klein, wedstrijd stal hobby stal...maak eens een plaatje
mrie schreef:Ze kunnen je toch niet op straat zetten omdat je bedenkingen hebt bij de fasciliteiten.... De sfeer zou kunnen veranderden. Nou poep hoor daar kom je ook wel weer over heen.
Wat ik mis is een overpeinzing of opsomming wat jij allemaal wil voor je paard en jezelf. Je moet voorkomen dat je straks alleen maar ergens vandaan gaat en in plaats van ergens naar toe. Waar droom je van... Weidegang, hoeveel uur buiten, samen of alleen, vlak bij het bos of niet, solarium, springtuin, groot, klein, wedstrijd stal hobby stal...maak eens een plaatje
Duhelo schreef:ik zou het gewoon bespreken, en als je geen duidelijke dingen te weten komt, uitkijken naar een andere plaats. Eenmaal je die gevonden hebt is er nog tijd om het te laten weten...
Pocca_Locca schreef:Mag ik vragen; ben je( nog) volledig financieel afhankelijk van je ouders, anders zou je zelf misschien een gedeelte kunnen bijdragen, zodat je kan verkassen naar stal met betere faciliteiten?!
mrie schreef:Duhelo schreef:ik zou het gewoon bespreken, en als je geen duidelijke dingen te weten komt, uitkijken naar een andere plaats. Eenmaal je die gevonden hebt is er nog tijd om het te laten weten...
Twijfelt u wel eens....
Daarnet schreef je dat ze het vooral niet kenbaar moest maken en nu zeg je gewoon bespreken...