Wij gebruiken al jaren (schrikdraad) isolatoren en dat bevalt eigenlijk prima

Af en toe sneuvelt er eentje doordat er een lompe Fjord tegenaan schuurt ofzo, dan draai je gewoon een nieuwe in en je kan weer gaan

Maar dat is in de frames op de wei, of in de houten schuilstal waar we gewoon isolatoren door-en-door gedraaid hebben, dat zit super stevig vast

Deze dus, als tip van mijn kant

Alleen....in de gemetselde stal waar we aan de binnenkant rondom betonplex hebben, daar kan het door-en-door niet en hebben we normale isolatoren ingedraaid:

Dat werkt een paar jaar prima, maar door het vele geruk en gepluk aan de netten is het nu zo ver dat de isolatoren er zowat uitvallen, de gaten zijn te groot geworden door het heen en weer horrelen.
Er moet dus een andere oplossing komen. Iets van isolatoren of clips die veel dichter tegen de muur blijven zodat we van die hefboomwerking af zijn waarmee ze los gehorreld worden.
Maar dè ideale oplossing kan ik niet echt vinden... ben benieuwd of iemand anders wel het ei van Columbus heeft ontdekt misschien?

Ik zit nu maar een beetje te kijken naar zo'n soort clip:

Dat aan de muur schroeven is dan nog het beste dat ik kan vinden.... maar ik heb het idee dat er iets beters moet zijn.....
Iemand een idee?