mrie schreef:Snap het niet helemaal, wie roddelt er dan en wie geeft je dan dat advies?
De stal waar je nu staat zou ik persoonlijk de voorkeur geven, heerlijk rustig. Maar dat is persoonlijk.
Wat ik ook mis in je verhaal is welke stal is het meest ideaal voor je beest, hij moet er per slot van zaken wonen.
Hoi Mrie,
Dat zal ik je uitleggen. Ik sta nu zon 4 jaar bij mijn huidige stal: ik kon hier zo goedkoop staan omdat ik goed bevriend ben/was met de dochter van de boer.
Echter, zijn we uit elkaar gegroeid en ben ik nu meer de "klant" dan de vriend.
We hadden afgesproken dat we de verzorging zouden verdelen, omdat zij ook een paard heeft, dus zij in de ochtend en ikin de avond. Omdat ik elke dag om 7 uur moet beginnen en zij er per slot van rekening naast woont.
Nu gebeuren er steeds meer dingen die ik vanuit oogpunt van het paard niet eerlijk vind! Zo wordt er rustig de hele dag niet naar ze omgekeken. Bovendien had mijn stalgenoot een goede band met mijn vriendin die ergens anders staat met haar paard. Hun hebben erg ruzie gehad waardoor ik er Een beetje tussen in sta. Tevens het geroddel: ik hoor regelmatig dat ik het prinsesje ben, de stadse, dat mijn paard een rotbeest is etc. Dit was eerder nooit zo, maar ik Heb het gevoel dat ze een beetje op mij uitgekeken zijn. Dat ik Een last ben en als ze mij het zo moeilijk mogelijk maken ik vanzelf wegga. De vriendschap met mijn stalgenoot is ook ver te zoeken, als ik wat leuks wil doem met haar is het altijd moeilijk moeilijk. Zij sluit mij overal buiten ook als we op de rijvereniging zijn. Ik voel me er gewoon niet meer prettig!
Ik verwacht ook wel dat straks per 1 januari ze er wat van gaan zeggen.
Ik heb een trailer, 2 paards zelfs maar geen auto die hem mag trekken. Mijn vader wel maar die is vaak tot laat in de avond aan het werk.
Ik denk persoonlijk dat een gesprek plannen een praatje tegen de muur voeren is.