weiland vinden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

liesJ

weiland vinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-15 14:32

Ongeveer 3 maanden geleden moest ik mijn haflinger "verplicht" pensioen geven ivm knieblessure. De keuze was de groene weide of pensioen.

Nu 3 maanden later heb ik het er nog steeds erg moeilijk mee en ook mijn pony herken ik niet meer als die vrolijke gekke spring in het veld. Ook gaat ze moeizaam in een kudde. Ik had gehoopt dat ze het geweldig zou vinden maar helaas :(

We denken eraan om haar terug te halen naar huis en dan een wei zoeken waar we haar zelf haar laatste dag kunnen bieden ( uiteraard met een vriendje)

Maar dan de grote vraag. waar kan je die wei vinden (mag ook stal met paddock zijn)
vraag je dat bij de gemeente of toch marktplaats?

ik hoop dat jullie me kunnen helpen

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 14:44

Denk dat je het beste even een advertentie op marktplaats kan zetten..
En dan aangeven of je wil kopen of huren, een stukje voor jezelf of samen delen.
Denk dat je bij de gemeente vrij weinig begint, tenzij je land van hun wilt huren.
Edit: zoek op marktplaats eens op weide aangeboden misschien dat er zo al wel wat staat in de buurt :)

LindavE

Re: weiland vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 10:18

Ik zou inderdaad op marktplaats/speurders kijken. Daar staan regelmatig wel plekjes aangeboden.