Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
linda1975 schreef:Goedenmiddag. Ik ben nieuw op dit forum. Sinds 10 jaar rijd ik paard. eerst op een manege en nu sinds 3 jaar ben ik bijrijdster/verzorgster van een kwpn er. ook mijn zoon en dochter zijn al jaren gek van paardrijden en onze dochter zorgt momenteel voor een pony. ik ben nu dagelijks op stal dus maar nu krijgen wij de kans om een stuk grond te kopen waar een boerderij op staat met in totaal 5 hectare grond. Als we de boel een beetje inrichten blijft er ruim 3 tot 3.5 hectare grond over voor een eigen paard. en dat trekt me steeds meer ( een eigen paard) Aangezien ik het paard niet alleen wil laten staan is het idee gekomen om dan een mini pension te beginnen. maar er borrelen allemaal vragen op.
Ik hou erg van natuurlijk paarden houden en een paddock paradise achtig iets zal ik wel heel leuk vinden. echter hoeveel paarden adviseren jullie op een stuk land van 3 hectare? <KNIP>
) maximaal 2 paarden per hectare is. Dan zou je niet moeten hoeven bijvoeren.....meen ik.