Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RianneH schreef:Waar komt het gemiep dan vandaan? Een stabiele groep zou eigenlijk weinig lawaai moeten maken?
amoj schreef:Sorry maar wat een aansteller...
Als mevrouw er last van heeft, doet ze het raam lekker dicht en desnoods gaat ze aan de andere kant van het huis slapen.
Kan me niet voorstellen dat het zo vaak gebeurd, en dat je er wakker van wordt...
En btw; ik woon zelf op een melkveebedrijf, het open/dichtslaan van het voerhek, het gebrul van een tochtige koe of kalveren die melk willen hoor je toch veel erger dan een merrie die een keer gilt. Ik denk dat ze gewoon wat te zeuren wil hebben tegenover jou.
RianneH schreef:Waar komt het gemiep dan vandaan? Een stabiele groep zou eigenlijk weinig lawaai moeten maken?
Hier af en toe wel wat gedoe rond de voerplekken, maar absoluut geen gemiep met 2 merries.
tinkermiep schreef:Nou, het is heel duidelijk. Ze gaat zo een hartaanval krijgen en dat is dan jouw schuld....
Bweeh, echt.. dit is echt vreselijke larie. Last hebben van paarden snachts... Dit soort mensen zijn een bekend fenomeen, en geloof me: zodra je zorgt dat ze er "geen last meer van heeft" is er wel iets anders om over te klagen.
De fijnste oplossing zou zijn dat als er iemand met zo een verhaal op de stoep staat, je in lachen uitbarst en de deur hard dicht smijt, maar helaas is een beetje goede verstandshouding ook gewenst.. Dus, doe alsof je het verhaal heel serieus neemt, antwoord met veel "ja, ja ja". En wat je ondertussen er van denkt horen ze gelukkig niet.
Geloof me, je krijgt geen hartkloppingen snachts van paarden.... Waarschijnlijk "hoort" ze de paarden nog als er er niet eens zouden staan..
"Hij begon ook te melden dan hij zijn moeder niet kwijt wil raken aan een hartaanval".... Echt...zo een verhaal dat doet de deur dicht...