Vanmiddag nieuw scheerapparaatje gekocht voor de benen en het hoofd.
Super handig in gebruik alleen ik moet hem nu schoonmaken en ik krijg met geen mogelijkheid de scheerkop eraf.
Er zat een beknopte gebruiksaanwijzing bij waar aangegeven staat de kop aan de onderkant naar voren te moeten duwen en dat deze dan loskomt...
Ik krijg er echter geen beweging in en ben bang dat ik hem gelijk kapot maak...
Iemand de gouden tip? Op internet krijg ik niets gevonden. Thanks!!
Anoniem
Geplaatst: 03-10-15 22:10
Je drukt hem er af tegen de tandjes. Kost best wel wat kracht en je denkt dat hij dan breekt maar er zit een sterke veer in. Kapot kan hij practisch niet. Dus echt effe doorduwen
Maiske
Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-15 22:13
Dus op de tanden naar beneden drukken als je hem 'ondersteboven' vast hebt zodat hij aan de achterkant van de kop loskomt?
Top! Hahaha! Heb er zelf dagen over gedaan om erachter te komen, totdat mijn vriend het een keer probeerde.. (Ik nog een btje bezorgd/geïrriteerd gezegd "hij hoeft niet kapot hoor, ding is net nieuw." ) en "ploep" toen was ie eraf! Als je het eenmaal weet is het een kei makkelijke kop om schoon te maken en te vervangen. Ik ben inmiddels al 4 jaar super blij met het apparaatje. En heb verleden jaar voor het eerst pas een nieuwe scheerkop moeten kopen. Ik hoop dat jij er net zoveel plezier en gemak van zult hebben!
Ik wist het ook nooit had hem al keer weggebracht. Kreeg te horen kon niet vervangen worden. Denk mooi is dat moet ik een nieuwe kopen. Zegt een stalgenootje in 1 keer maar dan kan wel en die kun je daar en daar halen. Denk moooi!!
En toen moest hij er af, zag er zo makkelijk uit bij haar haha maar is gelukt