stalmatten Jutta Hoser of Hoplast gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ollytje

stalmatten Jutta Hoser of Hoplast gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-15 23:15

DubbelFun

Re: stalmatten Jutta Hoser of Hoplast gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 09:24

Ik heb alleen een Duitse firma gevonden
http://www.equifarm.eu/boxen-und-paddoc ... unststoff/

Overigens meen ik dat er een bokker geweest is die deze matten gekocht en geplaatst heeft en ze er na een week weer heeft uitgehaald en teruggestuurd omdat ze spekglad waren en keihard.

Ollytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-15 10:19

Ik heb ze ooit gekocht bij en klein zaakje in Froombosch Gn, dubbelsprong heette dat geloof ik maar die bestaat niet meer... We hebben ze nu al een jaar of 4 en ons bevallen ze wel heel goed. In duitsland zijn ze idd wel te vinden maar de verzendkosten komen daar op bijna 125 euro... Weet iemand misschien andere matten? want het is toch voor een 2e stal....dat zou dan natuurlijk ook kunnen...

julhan99

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 11:17

Hoi,
Ik zie dat je stalmatten zoekt van een speciaal merk. Ik heb die niet voor je maar mocht je ze niet kunnen vinden, dan heb ik speciale stalmatten voor paarden (voor binnen en buiten) die pas een half jaar oud zijn voor je in de aanbieding. Wij zijn verhuisd plotseling en ons paard staat nu buiten dus heb ik ze niet meer nodig. Ze zijn van het merk Bosrubber en op hun site kun je ze vinden. Die van mij staan ook op Marktplaats.
Groetjes
Miriam

BBolluijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 13:19

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 01:20

Ollytje schreef:
Ik ben specifiek op zoek naar stalmatten van Jutta Hoser, ze vallen ook wel onder de naam Hoplast.

Iemand deze nog liggen of heeft iemand een linkje naar een website waar ze verkocht worden in Nederland?

Dit zijn ze http://www.horseweb.de/cms/2012/01/kuns ... alte-zeit/

Ik heb die miskoop begaan.
Heb er nog een paar liggen. Tip voor diegene die ze niet kent: ga ze eerst bekijken.
Bij mij voldeden ze niet aan het doel wat ik voor ogen had (zachte vloeistof dichte matten die zonder strooisel gebruikt kunnen worden om te liggen) en mijn paarden wilden er niet op lopen vanwege het holle geluid.

Deze matten zijn geen zachte matten maar meer platen van kunststof.

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 20:52

Ik heb ze in mijn stallen liggen , ben er heel tevreden over. Had dan ook niet het doel om op strooisel te besparen maar ik wil niet dat mijn paarden op beton liggen (ook al strooi ik ruim op!)

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 20:28

Wij hebben nu zes jaar matrassen van Hit in de schuilstal liggen. Ze bevallen de paarden en ons erg goed.