rijbak verlichting hoeveel meter vanaf de lange zijde?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xxieslady

rijbak verlichting hoeveel meter vanaf de lange zijde?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-15 21:13

Hallo bokkers

ik had een vraag ,donderdag middag komen ze bij ons 2 lantaarnpalen plaatsen naast de rijbak
ze worden op de lange zijde geplaats 10 meter van uit de hoek, maar nu zij een vriendin van mij dat ze 12,5 meter van uit de hoek moetten komen te staan , hoe hebben jullie dat met 2 masten?

wilma_b

Re: rijbak verlichting hoeveel meter vanaf de lange zijde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 08:43

Wij hebben ze op 12 meter uit de hoek. Gaat prima, maar verder naar binnen zou ik niet doen. Dan worden de hoeken een beetje onderbelicht.

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 08:49

Wij hebben er twee staan langs de lange zijde, gewoon direct aan de bakrand. Eentje heeft een dubbele lamp, die ook in de longeerring schijnt (deze ligt aan de bakrand vast). Eigenlijk staan ze daar prima, heb niet het idee dat er stukken extreem onderbelicht zijn. Wellicht hangt 't ook af van de lamp zelf. Het zijn echt twee bouwlampen hier. :')

LindavE

Re: rijbak verlichting hoeveel meter vanaf de lange zijde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 15:01

bij ons staan ze ook op 12m uit de hoek. Al zou ik het niet vervelend hebben gevonden als ze op 10m stonden. Vind de hoeken soms net wat te donker.