camera op stal/wei

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

maartje_h

camera op stal/wei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-15 12:55

Met alle mishandelingen en nog wat andere dingen die meespelen leek het mij fijn om een camera bij de wei op te hangen.

Maar nu was ik heel benieuwd naar welke camera's en systemen andere bokkers hebben.
Zitten er aan bepaalde camera's / systemen voor en nadelen?

ik pacht een wei en ben vd stroom afhankelijk van de buren van de stal.. Qua WiFi zou ik even moeten informeren bij de buren.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 13:04

Wij hebben 1 camera in de stallen en 1 die richt op stuk weide en de winterpaddock. Hiervoor hadden we stroom en wifi nodig (denk ik toch). Ook wanneer het donker is, kunnen we kijken. En, we hebben ook constant beeld maar het is enkel bij beweging dat de camera opneemt. Maw, wanneer de paarden op stal staan is dat haast continu.

Nadelen kan ik niet bedenken. Ik vind het erg geruststellend dat zelfs wanneer we niet thuis zijn, we met de gsm toch een kijkje in de stallen kunnen nemen.

Lisa_vera

Re: camera op stal/wei

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 23:17

Bestaan er dan ook camera's die je niet percee op netstroom hoeft aan te sluiten?

Teckelgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 13:49

Lisa_vera schreef:
Bestaan er dan ook camera's die je niet percee op netstroom hoeft aan te sluiten?

Er bestaan wel camera's op batterijen, maar mij lijkt het persoonlijk heel onhandig.
De batterijen gaan niet echt lang mee en vaak zijn deze camera's niet geschikt voor buiten.