Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dinopino schreef:Mijn bak barst elke dag van de konijnenhollen. Het is echt te link om in te rijden. Ik loop elke dag de hoefslag af maar de holen zitten ook gewoon op de volte. Soms zit er gewoon zand overheen en zijn ze echt niet te zien. Paarden zijn er inmiddels al een paar keer ingestapt. Weet er iemand een goede tip. Dichtgooien helpt niet echt, de konijnen graven het weer open zelfs na omploegen door een loonwerker.
Citaat:Thuis lopen onder ander rond 6 konijnen en 1 legbaterrijkip en 1 kuiken.(Laatste helaas overleden)
Ze (s)lopen los in de tuin en worden af en toe door mijn honden de struiken in gejaagd.
Dinopino schreef:Moet je die dan in de buurt van de konijnenhollen zetten. Laatst had ik er weer eentje dichtgegooid ligt moeder konijn gewoon op afstand met een bek vol gras te wachten. Toen ik klaar was zag ik haar om de hoek op een andere plek haar weer richting het hol graven ;-(. Hoeveel leren schoenen heb je dan wel niet nodig? Wil het wel proberen.
KimD schreef:Een jager een dagje laten langskomen, heb je in een keer avondeten.