Ik Ben Caby, 41, mama van 3 meiden ( 10,16 en bijna 20 ) getrouwd, en op zoek naar een groter huis, met weide ( jahh duhh hahah ) en ben nieuw hier op het forum, heb wel wat ingelezen vandaag want het zit zo...

Wij wonen nu in een appartementje en zijn op zoek naar een mooi groot huis met weide, in en rondom West Brabant, of Zevenbergen..
Ik heb vroeger altijd paard gereden en ik ga dit na de zomervakantie weer oppakken, want ik heb mijn dochters beloofd ( stomme ikke ) dat als het lukt wij dan een paard kopen want ik ben 24/7 thuis, manlief is vaak in het buitenland en de kids natuurlijk op school dus het zal allemaal op mij neerkomen en dat is ook helemaal niet erg...
Maar ik wil natuurlijk voor we zo iets gaan doen natuurlijk de nodige info hebben wat betreft de kosten per maand en dan heb ik het niet over het paard zelf maar over het voer, etc, en natuurlijk ook over hoe groot moet een wei zeker zijn voor 1 paard, max 2 als we dat zouden willen
waar moet ik allemaal rekening houden als ik een paard op mijn eigen erf ( land ) wil hebben staan..
al is het grofweg een indicatie waar ik mij zo'n beetje aan kan houden..
En nu ik toch lekker bezig ben....
Wij zijn niet groter dan de 1,70, welke lengte van een paard moet je dan aan houden of maakt dat niets uit?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Alvast bedankt