Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pacific schreef:Ik heb ook zoiets voor twee mini's. Voor de winter liggen er, heel ideaal, een paar betonplaten. Dat stuk zet ik dus af voor de wintermaanden. Nu heb ik de weides opgedeeld in 9 kleine stukjes en verweid ik ze voordat ze het gras echt kort hebben gegeten. De zomermaanden red ik op deze manier zonder bijvoerenWel belangrijk is dat er mest geruimd wordt, anders blijft er weinig over voor de pony's om van te eten. Als ik alles open zou zetten zou ik ze er niet een hele zomer van kunnen voeren.
lori1kenobi schreef:Pacific schreef:Ik heb ook zoiets voor twee mini's. Voor de winter liggen er, heel ideaal, een paar betonplaten. Dat stuk zet ik dus af voor de wintermaanden. Nu heb ik de weides opgedeeld in 9 kleine stukjes en verweid ik ze voordat ze het gras echt kort hebben gegeten. De zomermaanden red ik op deze manier zonder bijvoerenWel belangrijk is dat er mest geruimd wordt, anders blijft er weinig over voor de pony's om van te eten. Als ik alles open zou zetten zou ik ze er niet een hele zomer van kunnen voeren.
Heb je ook een foto van je stukje?
smurffie schreef:Maar dan heb je stukjes van nog geen 10 bij 15? Daarop kunnen ze toch niet behoorlijk staan?