Ik ben er altijd erg van dat het lekker zacht is, zonder klitten en kam het dus redelijk vaak door en gebruik veel anti klit hiervoor.
Ik doe dat altijd voorzichtig maar toch haal je er best veel haar uit. Als ik het niet bijhoud gaat de onderste laag echt in elkaar draaien en wordt het erg goor. Bovenste laagje kan er best nog netjes uitzien dan.
Ik haal er dan best veel haar uit en soms schrik ik daarvan, echter; ik heb bij mezelf ook dagelijks flinke bos met haar in mijn hand na het kammen en ook dat doe ik voorzichtig. Je verliest dagelijks best veel haar. Een paard dus ook denk ik ?
Ik vraag me nu echter af wat nu het beste is om te doen; juist wel bijhouden, regelmatig doorkammen of er juist helemaal niets aan doen.
Op welke manier houd je het nu eigenlijk het beste/mooiste, en mogelijk dat het nog verder groeit ?
Sommige zeggen; vlechtjes erin doen en dan wekenlang niets aan doen maar dat heb ik wel eens met zijn voorpluk gedaan maar toen schrok ik toen het elastiekje eraf ging, de halve voorpluk kon ik er zo uittrekken

Hoe doen jullie het met volle manen en staart ?