Stukje wei erbij.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
OleJon
Berichten: 2504
Geregistreerd: 04-07-14

Stukje wei erbij.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-15 11:11

Aangezien ik nu een Welsh cob d pony heb en een shetlander,heb ik mijn weide voor hun beide wel nodig.
ik heb een bak van 15 bij 25 meter.en daaran gekoppeld 3 weitjes.zodat ze in de wei ook altijd in de bak kunnen komen :) dit alles is ongeveer 1600 vierkante meter.ze lopen van begin mei tot de herfst,maar net hoe het gras groeit.en hoe nat het is.snachts staan ze op stal.en als het in de zomer extreem nat is dan staan ze ook in de bak.hoewel we niet zoveel grond hebben.kan ik met goed weidebeleid.ze toch 12 tot 14 uur weiden.mijn d pony word bijna 25 jaar.en hij kan bijna met pensioen.
maar dan nog,hij blijft tot zijn dood bij ons.nu heeft mijn zwager een stukje grond. van 100 meter lang en 5 meter breed waar hij niks mee doet.dat ligt 150 meter van ons huis.en dat mogen wij van hem zo gebruiken.het was 1 wildernis.met bomen en onkruid en veel bramenstruiken.vorige week is de kraan erin gegaan.heeft alles geruimd.met alleen aan weerszijden nog bomen.en afgelopen maandag hebben we er graszaad in gedaan.we hebben een paar weken geldeden op mp 2de hands box gekocht.
deze moet nog worden geplaatst.maaar nu kan er ook een paardje erbij.en dat word natuurlijk een tinker. :) ik ben al wat aan het zoeken.ik heb er zin in.

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18128
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Stukje wei erbij.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 17:20

Dit topic hoort thuis op VSW, ik ga het even verplaatsen.

TI --> VSW