Inderdaad even een gesprekje met de eigenaar en als er geen verandering is het contract beëindigen?
Smoothie02
Geplaatst: 05-07-15 23:24
Ja, melden bij de eigenaar en er over gaan praten. Vooral als ze paarden hoognodig naar de smid moeten!
paardjefan
Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-15 23:29
Daar ben ik helaas best een softie in
Ik heb al eerder aangekaart bel de hoefsmid. En we zouden graag zien dat er vaker naar de paarden omgekeken word. Maar hier word overheen gepraat en wat wij vinden is niet belangrijk.
Wij zijn op het moment vastgelopen in wat nu..
De bijrijder van mijn ruin, onze dierenarts, mijn broer, eigenlijk iedereen geeft aan dat we deze dame en haar paarden weg moeten sturen. Ze luisterd niet naar ons. Maar ruimt vaak ook niet op. Dat de mest nog in/bij de bak of op de poetsplek ligt. Terwijl de kruiwagen en mestboy erbij staan.
Echter ken ik haar erg goed. En ik weet dat ze een andere stalling niet zou kunnen betalen. (Wij vragen enkel voergeld).
Overigens is er geen contract. Ze staat nu anderhalf jaar bij ons. En dit is ontstaan door vriendendienst. Later is er een shetlander bijgekomen welke van vrienden van ons is voor hun dochtertje. Dit onder dezelfde constructie. Echter dan met wederzijds meedenken