En heel veel mensen die ik ken en die hem ook hebben gebruiken hem ook op de benen. Ik vroeg me af of dat niet wat te ruw is. zo niet vind ik het ook wel handig.
Dus wat denken jullie net eventjes te ruw of het kan prima
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marije_jiplover schreef:Ik gebruik alle borstels op de benen, ook de roskam en de harde plastic borstel.
Moet meneer zijn benen maar geen modderbad geven, ik wil die benen graag weer schoon hebben als hij ze vies gemaakt heeft.
Merk overigens niet dat hij het vervelend vindt, laat zn benen gewoon staan.
Ook het hoofd gaat bij mij met dergelijke borstels en dat vindt hij buitengewoon lekker. En ook bij het hoofd zitten de botten vlak onder de huid.
Storm2009 schreef:Marije_jiplover schreef:Ik gebruik alle borstels op de benen, ook de roskam en de harde plastic borstel.
Moet meneer zijn benen maar geen modderbad geven, ik wil die benen graag weer schoon hebben als hij ze vies gemaakt heeft.
Ook het hoofd gaat bij mij met dergelijke borstels en dat vindt hij buitengewoon lekker. En ook bij het hoofd zitten de botten vlak onder de huid.
Mag ik dit een bijzondere opmerking vinden? Als hij zijn benen "vies" maakt dan is het dus zijn eigen schuld? Plastic (ros)borstels op de benen zijn echt niet fijn. Ik weet niet hoe jij er zelf uit ziet. Maar probeer eens hard over je ribben (als je die kan voelen) of bot bij bijv je pols te gaan. Das echt niet fijn hoor!!!
Daarnaast....moddervoetjes gaan ook prima met een zachte borstel of een tuinslang
Evelienepien schreef:Gebruik zoiets en/of harde plastic borstel ook voor de benen.
Komen de haren iig er ook vanaf evenals modder en event teken...
En tijdens rui gebruik ik mijn metale zweetmes met kartels.
Zou bijna schuldgevoel hier krijgen
Storm2009 schreef:Marije_jiplover schreef:Ik gebruik alle borstels op de benen, ook de roskam en de harde plastic borstel.
Mag ik dit een bijzondere opmerking vinden? Als hij zijn benen "vies" maakt dan is het dus zijn eigen schuld? Plastic (ros)borstels op de benen zijn echt niet fijn. Ik weet niet hoe jij er zelf uit ziet. Maar probeer eens hard over je ribben (als je die kan voelen) of bot bij bijv je pols te gaan. Das echt niet fijn hoor!!!