Halloo iedereen, ik gebruik nu al zo'n 6 jaar dezelfde tas om mijn cap en poetspullen mee te nemen naar de stal. Ik vins het wel eens tijd worden om een poetsbox/poetskoffer aan te schaffen. Ik wil alleen wel heel graag mijn cap erin kwijt kunnen en misschien zelfs mijn bodywarmer. aan poetsspullen heb ik niet enorm veel, meer de basis. kam, harde borstel, zachte borstel, hoevenkrabber en hoofdborstel.
Ook heb ik een hoofdstel dat erin moet passen. ik betaal liever iets meer voor een koffer die stevig is dan dat ik een koffer heb die uit elkaar valt.
Wat zijn jullie ervaringen met poeTskoffers en wat raden jullie mij aan?
(ik heb geen kleurvoorkeur maar het liefst wel een beetje neutraal)
Ik heb gewoon gereedschapskoffers uit de bouwmarkt.. die zijn vaak veel steviger (handig om op te staan met bv invlechten), heb je in verschillende groottes en zijn meestal goedkoper.
Een poetskoffer/box elke keer meenemen naar stal lijkt mij best irritant. Je geeft aan wat je er allemaal in kwijt wil en dan kom je uit op een heule grote koffer die niet aan het stuur kan en met moeite op de bagagedrager past.
Ik zou zelf een rugtas nemen, is makkelijker mee te nemen en daar kan je dan ook je cap, bodywarmer/jas en hoofdstel in kwijt.
Je kan je spullen eens meenemen naar de ruitersportzaak of bouwmarkt en kijken of je alles erin kan krijgen dan weet je het zeker.