kosten persen hooi

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

philly_rex

kosten persen hooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-15 22:49

hallo allemaal
ik heb een vraag
wat zijn zo globaal de prijzen om kleine baaltjes hooi te persen (20 kilo ongeveer)
en wat zijn de kosten ongeveer voor van die kleine ronde baaltjes (150 kilo ongeveer)

ik ben even aan het kijken wat onze mogelijkheden zijn
ons weiland ligt in de buurt van dronten

hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen

met vriendelijke groet
Desiree

nynke55

Re: kosten persen hooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 22:50

De 20 kilo baaltjes persen kost hier 1,15 euro per baaltje

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 23:42

Bel je lokale loonwerker, want die zal het uiteindelijk komen doen. Prijs bij kleine hoeveelheden zal hoger liggen, dan voor 50-100+ stuks. Kleine baaltjes met 2 touwtjes eromheen kan je soms via via laten persen ipv door grote loonwerker en dat scheelt behoorlijk in de prijs. Vraag in je buurt rond en kijk in de telefoongids wat er in je buurt is.

Ik betaalde 3 jaar terug voor klein vierkant wikkelen 17,-/stuk, maar voor die baaltjes waren 2 machines nodig en dus 2 man wat de kosten hoger maakt. Ik hoor prijzen soms van 13,-/stuk voor grote balen en veel in 1 keer, maar hoeveelheid plastic is niet zo veel anders voor een kleiner baaltje, dus de kosten verschillen niet zoveel. Die rollen plastic zijn nl behoorlijk duur.

MelissaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 23:18

Wij betalen hier 40 cent per baal voor geknoopte baaltjes van 20kg. Gewikkelde pakjes van +- 35kg betalen we 3,50 per pak.