Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FjordHorse schreef:Hallo,
Wat zouden jullie vragen voor deze weide:
- 0.5ha weide
- schuilstal
- water voorzien
- geen stroom
- alle werk zelf te doen, weide in zijn geheel te huur dus en verder doe je alles zelf
- regio is niet extreem duur
Ik heb een beetje schrik dat ik een te hoge prijs ga betalen voor hetgeen het is. Dus ik wil even horen wat jullie voor zo'n weide zouden betalen?
Groetjes
FjordHorse schreef:Er zouden 2 kleine pony'tjes op komen. Schuilstal is redelijke staat. Omheining kon beter, maar is ok.
Het ligt tussen velden, dus er zijn geen bomen of degelijke. Er is best wat wandelmogelijkheid in de buurt. Geen piste of degelijke.
De grond daar ga ik nog eens extra op moeten kijken, weet ik niet meer.
Op zich vind ik de prijs die nu gevraagd wordt niet onredelijk (ligt in de klasse dat jullie ook aanhalen). Maar ik vind het toch lichtjes aan de hoge kant ivm hetgeen het is (vooral feit dat er geen stroom op staat en dat de weide toch niet heel groot is houdt me wat tegen). Stroom is natuurlijk op te lossen met een klok te zetten.. Maar als de wei constant kaal gevreten is, dan heb je tenslotte gewoon een grote paddock.
Zou halve ha genoeg zijn voor 1 A pony en 1 C pony? De bedoeling is wel om nog een 2de weide in de buurt te hebben, dus ik zou afwisselen tussen die 2 weides. Dan heb ik ongeveer 1ha voor de 2 pony's in totaal.