Nieuwe site voor Kürmuziek!!! (met foto's)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Nieuwe site voor Küren op muziek, welke foto is hiervoor het meest geschikt?

Poll eindigt op

Foto 1
22 (51%)
Foto 2
8 (18%)
Anders, nl. eigen foto
7 (16%)
Anders nl,...
6 (13%)

Totaal aantal stemmen: 43


Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 22:06

Helemaal mee eens Macavity en Irish lady! Zo hebben we ook al ontdekt dat ook in de western sport gebruik wordt gemaakt van "Kuren op muziek", alleen dan niet zo "standaard" als bij de dressuursport!

En indien er vanuit verschillende sporten behoefte is aan professionele muziek (en eventueel choreografie, alleen dan niet echt in western vrees ik, daar weet ik te weinig vanaf Lachen ), dan helpen wij uiteraard graag en zo goed mogelijk!

Zo kan ieder een eigen reden hebben waarom hij/zij een goed muziekstuk nodig heeft. U vraagt, wij doen ons best Knipoog.

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 22:14

heb je mijn foto ook ontvangen? en was deze oké? heb verder geen betere die ik nu in kan scannen.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 22:30

jaggie schreef:
heb je mijn foto ook ontvangen? en was deze oké? heb verder geen betere die ik nu in kan scannen.


Yes we hebben deze ontvangen ! We vonden het zeker een "oke" foto Knipoog!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 23:18

MacavityL schreef:
Mij ging het eerder om de reactie die ik gequote had over de verwachtingen die iemand schiep wat er op zo'n foto zou moeten komen te staan. Hierop reageerde ik, dat als dit het idee was, dit op een andere manier aangepakt zou zijn.

Ik had ook duidelijk in mijn post staan dat ik nog geen geschikte foto er tussen zag staan.
Op ITP/HAW zie ik vaak zat leuke foto's en inderdaad, ze hoeven niet perfect te zijn. Ik vind dat in dit topic echter weinig flatteuze foto's staan.
Paarden/pony's die wel enorm op de voorhand kukelen, met de oren in de nek lopen, of met een ruiter/amazone die het dier enorm hindert.
Ik neem aan dat zowel de recreatieve ruiter, als wedstrijd ruiter, als ook de topsport ruiter zichzelf aangesproken voelt als hij een foto voorbij ziet komen.
Ik kan niet zeggen dat ik op een site zou blijven hangen als één van de foto's zoals in dit topic als soort van blikvanger gebruikt zouden worden op een site zoals Anoukie omschrijft.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 23:39

De blikvanger, tja, dan zal ik toch maar een foto van de Brad Pitt onder de paarden moeten plaatsen denk ik Haha!. Iemand nog goede ideeen voor een lekker ding van een hengst?

(nee dit is een grapje voor ik onder de foto's word bedolven van alle knappe hengsten die men kent Knipoog).

We zoeken absoluut een eye catcher, en die wordt met name gekozen door de bokkers zelf (al hebben wij uiteraard wel een bijdrage in de keuze). Wie die eye catcher wordt, is nog niet zeker. En wie weet wijzigt dat op den duur ook wel weer. We willen niet op 1 paard wedden maar wat verder kijken dan alleen de dressuursport en alleen de Z+.

AntoinetteJarig

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 00:08

Precies, ik denk dat het geen slecht idee is om in het begin een foto te nemen van iemand die basiswedstrijden rijdt of juist voor een rassenshow een kúr wil.
Op die manier maak je juist duidelijk je niet alleen te richten op het echte hogere dressuurwerk.

En een Grand-prix foto plaatsen kan altijd nog Knipoog

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 00:18

Ik doe ook graag mee, heb je de volgende foto's gemaild:

Afbeelding

Afbeelding

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 00:24

Afbeelding

Ik en de vos Handy Boy S

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 00:36

Bedankt voor de foto Miss_petit. Zou je de foto ook nog even willen mailen naar info@oot-productions.nl? Dan doe je ook mee voor de wedstrijd.
Groetjes,
Olaf

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 00:39

als jullie er wat aan hebben, gemaild Lachen

suc-6 verder!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 00:49

Even voor iedereen die een foto heeft gemailt.
Ik probeer iedereen even een persoonlijk antwoord te geven maar door de enorme toestroom van mail kan er wel eens iemand doorheen zijn geglipt. We zijn erg blij met jullie inzendingen dus ga zo door!

Groetjes,
Olaf en Anoek

Caira
Berichten: 26073
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 09:25

Sjuimpje schreef:
Ik vind dat in dit topic echter weinig flatteuze foto's staan.
Paarden/pony's die wel enorm op de voorhand kukelen, met de oren in de nek lopen, of met een ruiter/amazone die het dier enorm hindert.
Ik neem aan dat zowel de recreatieve ruiter, als wedstrijd ruiter, als ook de topsport ruiter zichzelf aangesproken voelt als hij een foto voorbij ziet komen.
Ik kan niet zeggen dat ik op een site zou blijven hangen als één van de foto's zoals in dit topic als soort van blikvanger gebruikt zouden worden op een site zoals Anoukie omschrijft.



Jij niet! Maar helaas hebben we niet allemaal jouw rijstijl en jouw paarden onder onze kont! Als Anoukie het alleen maar van dat soort mensen zou moeten hebben zou ze niet echt ver komen.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 09:46

Nou bedankt voor het compliment,
maar als ik vond dat ik zelf en mijn paarden flatterend op een foto hadden gestaan, dan had ik die heus ter beschikking willen stellen.
Maar helaas heb ik er ook geen die voldoet aan wat naar mijn mening op zo'n site zou moeten staan.

Trouwens,
Ik begrijp dat de meeste mensen vinden dat ook vooral de recreatieve ruiters aangesproken zouden moeten worden, maar wie laat er een kur maken voor een onderlinge kur of pas de deux?

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 10:09

Daarom ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar de opzet van jullie bedrijf? Voor welke doelgroep etc?

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 12:30

Beste Cornelie,

Ik denk dat meerdere mensen deze vragen hebben, ik zal het een en ander gaan uitleggen.

Voor het samenstellen van de muziek van je kür kun je kiezen uit verschillende mogelijkheden.

Je kiest zelf de nummers uit die je in je kür wilt verwerken. Wij gaan proberen om hier een goede mix van te maken. We zullen ook een adviserende rol hebben mocht de muziek niet echt bij elkaar passen. We zijn eerlijk in onze mening omdat we gaan voor het beste.

Je kunt kiezen uit verschillende thema's als: klassiek, modern, landen (Spaanse kür, Zuid Amerikaanse kür), musical, film. Kortom er is van alles mogelijk. Ook hier mag je je muziekkeuze kenbaar maken. Mocht je advies nodig hebben over die keuzes dan staan wij altijd voor je klaar.

Ook heb je de keuze om ons geheel de vrije hand te geven. Wij zorgen dan dat je een spetterend en origineel eindresultaat krijgt.

Voordat we muziekkeuzes kunnen gaan maken voor jou kür zullen wij eerst in het bezit moeten komen van de door jou te rijden kür op video, DVD of CD-ROM. Op deze manier kunnen we bepalen welke muziek het beste past bij jou en je paard / pony.
Voordat we je het eindresultaat op CD overhandigen laten we je het eerst in een concept opname horen. Mochten er dan nog dingen zijn die je anders zou willen dan kunnen we die nog aanpassen.

Wat de doelgroep betreft. Het is bedoeld voor iedereen. Ik heb ook al küren gemaakt voor onderlinge wedstrijden en pas de deux.
Er zal natuurlijk een prijsverschil zitten tussen de ene en de andere kür. Daarom werken we altijd met een offerte. Sommige mensen willen echt alles aan ons overlaten en andere zullen zelf actief meehelpen.

Mede door onze ervaringen als D.J., muzikant, actief paardensport beoefenaar en paardenliefhebber is het maken van kürmuziek één van onze leukste bezigheden. Het past allemaal goed bij elkaar, een D.J. moet ook zorgen voor goede overgangen en een muzikant weet veel van muziek en muziekstijlen. Door het samenkomen van deze elementen ontstaan er mooie en verassende küren!

Ik hoop dat ik veel vragen heb kunnen beantwoorden. Mochten er nog meer vragen zijn dan beantwoorden wij deze natuurlijk weer.

Groet,
Olaf en Anouk

haike
Berichten: 13521
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 14:39

Hoi,

ik heb ook een foto gestuurd, kan hem echter niet op bokt zetten omdat ik niet kan uploaden.

Veel succes met jullie site en keuze

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 14:51

Dank voor de foto's Haike, ze zijn binnen.
Groet,
Olaf

Sall

Berichten: 6737
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 17:54

Ok, ik heb je ook een foto gemaild. Heeft al een keer op bokt gestaan.
Ik heb dan wel geen wedstrijd outfit aan.
Maar vind het wel een mooie foto..
Komt ie:
Afbeelding

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 18:13

Beste Sall,
De foto is binnen, bedankt!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 18:43

En dàt is nou een leuke foto! Party!!
Paard vrolijk en amazone vrolijk en ontspannen. OK dan!

Sall

Berichten: 6737
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 18:49

Sjuimpje schreef:
En dàt is nou een leuke foto! Party!!
Paard vrolijk en amazone vrolijk en ontspannen. OK dan!


Bloos! *bloos* Bloos!
krijg het er helemaal warm van... Haha! thanks! Haha!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 19:14

Dat dacht ik dus ook. Eventjes met Photoshop een wit broekkie en zwart jasje aantoveren en klaar is kees!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 21:22

Da's nog moeilijk hoor Koortje!
Gr.
Olaf

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 01:15

p.s. Er komen veel foto's binnen. Het belooft een mooie wedstrijd te worden, ga nog even door allemaal!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 11:46

*schopje* Bloos

Graag nog meer foto's,...