Heeft iemand toevallig al ervaring met zo een type camera? IK heb op locatie geen stroom en ik wil weten wat er in de stal gebeurd als ik er niet ben. Nu wilde ik bovenstaande camera voor mijn paard kopen maar vroeg me af, of iemand hier al ervaring mee heeft? Is dit gebruiksvriendelijk voor een leek als mij? Het mooie van deze camera is dat het om een camouflage kleur gaat en de lampjes voor nachtzicht gloeien niet rood. Als niemand hier al ervaring mee heeft, dan ga ik maandag bellen en een afspraak maken. Woon niet zo ver van zuidoost.
Bedankt C_arola! Ik heb de jachtcamera al in gebruik. Ben er afgelopen dinsdag naartoe gegaan, hele aardige nette mensen, die je aan huis ontvangen. Ze hebben ook een showroom in Almere, maar daar zijn ze alleen voor grote opdrachten, voor mij was zuidoost ook lekker dichtbij. Tijdens het nuttigen van een lekkere bakkie leut heb ik een glasheldere uitleg gehad. Je moet wel weten hoe de camera werkt want zit vol met opties. Simon heeft voor mij de hele camera direct ingesteld, zodat ik alleen nog maar hoef te monteren. Alle beelden worden opgenomen op sd kaartje en ik hen de andere versie gekocht, nu ontvang ik ook een foto om mijn telefoon als er bewegingen zijn.
Het beeld is heel scherp, zelfs voor iemand met jampot glazen als mij. En in plaats van 1 jaar heb ik zelfs 3 jaar garantie! Ik kan iedereen aanraden om contact op te nemen met Simon mocht je een paarden camera nodig hebben.