Na vele zadelkamer/kast topics te hebben afgezocht toch maar even een eigen topic gemaakt. Het precieze antwoord kon ik namelijk nergens vinden, haha!
Ik ben sinds kort verhuisd met mn paardjes. Nu zijn de kasten daar te klein voor mn zadel en heeft de kast maar 1 steun. Ik heb op dit moment 3 zadels (voor 2 paarden haha) en in de toekomst zullen dit ooit 4 zadels worden. 2x dressuur en 2x springen. Nu wilde ik zelf een zadelkast maken waarin ik 4 zadels kwijt kan maar wel ruimte over hou voor dekjes, poetskist en verdere spullen. De zadelkast moet wel reëel blijven om op een pensionstalling neer te zetten

Nu was ik zelf aan het denken om de kast 160 hoog te maken, 70 diep (twijfels of 75 misschien niet beter is) en hem 120 breed te maken. is 60 cm breed genoeg om mijn zadels kwijt te kunnen? Ik ben zelf maar 165 dus wilde de kast niet veel hoger maken dan 160, ook niet omdat hij toch bij andere mensen komt te staan en ik niet aan wil komen met een enorme kast (ik denk dat hij zo namelijk al best groot zal worden).
Zijn er bokkers met een zadelkast vor 4 zadels en/of bokkers met tips? Tekeningen? foto's? ideeën? Alles is welkom