maar ik heb dus vanavond wedstrijd, en mn paard heeft achter 2 witte benen en voor 2 witte voetjes, en die zijn vies!!
Maar al het water is afgesloten en met een emmertje water werkt niet, ik krijg dan nooit alle shampoo uit die hoge witte benen, die 2 witte voetjes voor dat lukt nog wel met een warm sopje en dan naspoelen, maar achter krijg ik dat niet voor elkaar, daarbij komt nog eens dat ie bang is van emmers water
En eigenlijk mag ik nu niet met water aan de slag op de wasplaats, dat bevriest dan allemaal meteen
Zn voetjes zijn wel geschoren, dus hij heeft hele korte haartjes, maar heeft er iemand tips hoe ik ze wit krijg?
Ik zat al aan wit krijt te denken of talkpoeder, maar krijt heb ik helaas niet, talkpoeder kan ik zo wel even halen bij het winkeltje hier in 't dorp
in dit topic [VMR] snelreiniger voor staart en manen
las ik over equilux, een snelreiniger voor manen&staart, werkt dat ook op witte voetjes? en krijg ik er een zwarte staart met 1x behandelen ook weer mooi zwart mee ipv wat grauw van al het zand wat er in zit?
als dat werkt, da ga ik nu nog even naar de ruitersportzaak hier 1 dorp verder

ik heb er zo'n hekel aan om met een ongewassen paard naar wedstrijd te gaan! dus alle tips zijn welkom!!