Ik mag eindelijk een eigen paard

Dus mijn vraag: wie heeft er ervaring met een paardencontainer? en hoe groot is jouw paard en hoe groot is jouw container? Een foto zou ook fijn zijn!

Alvast bedankt!
Groetjes..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
huppiejuppie schreef:Mijn paard stond jaren geleden in een container, maar ik vond het niks. Inderdaad in de zomer erg warm, de bodem werd vaak glad omdat de urine niet zo goed wordt afgevoerd als bij een normale box, en ik vind de boxdeur niet zo stevig als bij een reguliere box. Let er in elk geval op dat je, als je je paard er toch in zet, ALTIJD zowel de bovenste als de onderste knip dicht doet van de boxdeur. Ik heb een keer meegemaakt dat een paard in een zeecontainer ging rollen, doordat het wat krap was met z'n achterbeen tegen de boxdeur trapte, waardoor de deur een beetje week aan de onderkant en hij met zijn been klem kwam te zitten tussen de dichte boxdeur. Paard is afgemaakt...
dravergekkie schreef:huppiejuppie schreef:Mijn paard stond jaren geleden in een container, maar ik vond het niks. Inderdaad in de zomer erg warm, de bodem werd vaak glad omdat de urine niet zo goed wordt afgevoerd als bij een normale box, en ik vind de boxdeur niet zo stevig als bij een reguliere box. Let er in elk geval op dat je, als je je paard er toch in zet, ALTIJD zowel de bovenste als de onderste knip dicht doet van de boxdeur. Ik heb een keer meegemaakt dat een paard in een zeecontainer ging rollen, doordat het wat krap was met z'n achterbeen tegen de boxdeur trapte, waardoor de deur een beetje week aan de onderkant en hij met zijn been klem kwam te zitten tussen de dichte boxdeur. Paard is afgemaakt...
Dan had die waarschijnlijk houten deuren ? Wij hadden gewoon ijzeren erin zitten