In de staart lijkt het mij niet echt kwaad kunnen, zolang het niet op de staartwortel of huid komt. Maar ik denk dat de staartharen er wel sneller door uitdrogen en dus misschien wel sneller afbreken. Op de huid van een paard zou ik het nooit gebruiken, het is voor je eigen huid al niet bijzonder goed.
Ik denk dat het haar juist droog word van het spul. En handgek is voor HANDEN en alleen MENSEN hebben handen
Dimple
Geplaatst: 22-05-15 17:10
Kan je beter dat goedkope spul van Hegron of zoiets bij de Action halen. Dat haarserum. Ik wrijf het er in met de handen, even laten intrekken en je borstelt alle zooi eruit. Ideaal en goedkoop.
Weet nou niet of dat die handgel nu voor paarden bedoeld is hoor, zou er voorzichtig mee zijn.
Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord. Zou dan ook eerder voor een droogshampoo kiezen, of in ieder geval iets wat is gemaakt voor haren ipv huid.
CastaMickey
Geplaatst: 23-05-15 01:19
Pleun02 schreef:
Ik denk dat het haar juist droog word van het spul. En handgek is voor HANDEN en alleen MENSEN hebben handen
Shampoo die ik gebruik is ook voor mensen, net zoals de conditioner. Maar zonder conditioner zou die staart nooit zo mooi zijn