Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yontheke schreef:Ik zou voor geen 1 van de drie betalen omdat ik op geen 1 van de drie zou willen staan
Marijkjuh schreef:Stal 1 lijkt mij sowieso het meest paardvriendelijk. Daar zou ik €185 in de maand max voor willen betalen. Ik woon overigens in de kop van Noord-Holland.
Stal 2 zou voor mij nooit een optie zijn, aangezien de paarden amper buiten komen. Daarnaast vind ik 2 a 3 keer per dag ruwvoer erg weinig, zeker maar 2 keer vind ik echt onacceptabel.
Stal 3 vind ik ook niet aanlokkelijk klinken, 3 dagen per week mesten is echt te weinig. Daar zou ik ook niet meer dan €185 in de maand voor willen betalen.
xxCYNNxx schreef:Marijkjuh schreef:Stal 1 lijkt mij sowieso het meest paardvriendelijk. Daar zou ik €185 in de maand max voor willen betalen. Ik woon overigens in de kop van Noord-Holland.
Stal 2 zou voor mij nooit een optie zijn, aangezien de paarden amper buiten komen. Daarnaast vind ik 2 a 3 keer per dag ruwvoer erg weinig, zeker maar 2 keer vind ik echt onacceptabel.
Stal 3 vind ik ook niet aanlokkelijk klinken, 3 dagen per week mesten is echt te weinig. Daar zou ik ook niet meer dan €185 in de maand voor willen betalen.
Ik ga met deze mee, maar dan wel bij stal 1 200 max ipv 185.
Stal 2 zou ik niks voor over hebben; nauwelijks buiten, te weinig ruwvoer en dan ook nog eens maar 1 keer per week mesten? bah wat zal het daar stinken zeg
En bij stal 3 vind ook ik dat er wel erg weinig gemest wordt...en dan ook nog eens maar 4 keer opstrooien; staat je paard de halve week in de stront en zeik tijdens de uren dat hij/zij op stal staat. Het is dat die stal nog mooie uitrijmogelijkheden heeft en veel weidegang, anders zou ik er max 140 voor over hebben.