Ook problemen met het Global Action dek?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MarchaL

Berichten: 2848
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Brabant

Ook problemen met het Global Action dek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-04 10:28

Ik vraag me af of nog iemand toevallig hetzelfde probleem heeft met het dek ''Action'' van Global. Het dek hangt bij Ozis vrij laag op de schouders en veroorzaakt nu dus een schuurplek op een van haar schouders. Dit is nou nog niet zo vreemd maar wel de plek op haar schoft... Het bontje van de deken schuurt namelijk op de schoft waardoor er nu dus een hele plek is ontstaan Scheve mond Boos! Het is gewoon een 185 en normaal gesproken past ze die gewoon... Ozis is wel vrij smal gebouwd dus misschien dat het daar aan ligt Verward Ik vroeg me af of nog iemand hier toevallig last van heeft


Jetta

Berichten: 3986
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 12:55

Ik heb een zomerdekentje van Global, ook waardeloze pasvorm,zakt van de schouders af,. Dacht dat het aan mijn paard lag, maar ik heb hetzelfde probleem bij een pony gezien, ie heel anders gebouwd is.

Elk paard met een beetje pit, rij je rustig zonder bit!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 13:19

Ik had ook een deken van Global, een andere die jij hebt geloof ik maar ook verschrikkelijk slechte pasvorm.

Het ding hing achter haar schoft omdat die uit was gaan rekken, en bij haar borst ging die trekken en dus ook schuren waardoor ze een hele kale plek en gewoon een niet prettig zittende deken had.

Heb hem eraf gehaald voordat die ook nog eens bij de schoft zou gaan schuren en een andere gekocht van S&K.
Die zit geweldig, schuurt aan geen kant en verschuift niet.
Ik neem in ieder geval geen global meer.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30605
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 19:30

Mijn Haflinger heeft wel een Global deken, maar een ander model volgens mij. Hij heeft een blauwe met ruitje. De eerste dagen dat hij hem droeg schuurplekken, dus ik baalde al. Gelukkig was het gewoon het wennen aan een deken. Nu gaat het prima.
Gewoon merkloze dekens van de Horselover zijn ook prima.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 20:11

Paard van Tabasco hier op bokt had ook 2 global dekens, 1 zomer en 1 canvas model in het bordeaux rood..

De canvas is dwars door midden gescheurd boven op de rug over de naad..

De zomer is gescheurd bij de buikriemen waar ze zeg maar vastgemaakt zitten aan de deken..

Uiteraard is zij terug gegaan met beide dekens, de canvas deken zou gratis gemaakt worden op voorwaarde dat ze hem zou laten stomen (a 20 euro).. Uiteindelijk was de deken gestoomd en ging zij terug naar de winkel waar toen gezegt werd dat deze deken niet gemaakt zou kunnen worden en kreeg ze alsnog een nieuwe (dag stomerij kosten.. Dit hadden ze toch ook van te voren kunnen zien?) de zomerdeken word wel gratis gemaakt.. Maar Global is echt Rotzooi met een grote R!

Doe mij maar de dekens van Divoza, daar heb ik ze allemaal van en ze doen het prima..

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 20:39

Pff global staat wel bekend om te slechte pasvorm geloof ik! Ik weet niet of ik de action heb, heb nu een 300 grams waterdicht, maar daar krijgt ie dus ook schuurplekken van. Vaseline smeren helpt wel..
Ik had ook een global tussendeken gekocht, maar daar was de pasvorm nog 10x zo slecht van dus die is weer terug gegaan!

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 15:35

De pasvorm was bij tabasco wel oke, geen schuurplekken geloof ik, maar de dekens scheuren gewoon dwars door midden.. Scheve mond


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eva1975, GoogleAdsense, GrapeshotBot, Rainer en 96 bezoekers