Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TinkerTreas schreef:We zijn met 4 eigenaren en ik ben de enige die regelmatig gebruik maakt van de bak. 1 Pony wordt soms gereden in de bak, maar de andere worden helemaal niet gereden of gelongeerd. Dus dan vind ik het lastig om voor te stellen om met z'n allen de bak te doen. Maar aan de andere kant maken hun paarden ook gaten natuurlijk.
Zelf trekken met een pallet zal wel de enige manier zijn ben ik bang. Misschien mijn man lief aankijken, haha. Dan kan mn dochter erop zitten als tegen gewicht.
elenaMM77 schreef:TinkerTreas schreef:We zijn met 4 eigenaren en ik ben de enige die regelmatig gebruik maakt van de bak. 1 Pony wordt soms gereden in de bak, maar de andere worden helemaal niet gereden of gelongeerd. Dus dan vind ik het lastig om voor te stellen om met z'n allen de bak te doen. Maar aan de andere kant maken hun paarden ook gaten natuurlijk.
Zelf trekken met een pallet zal wel de enige manier zijn ben ik bang. Misschien mijn man lief aankijken, haha. Dan kan mn dochter erop zitten als tegen gewicht.
dat is niet correct.
ze gebruiken allemaal iedere dag de bak geef je zelf aan..
juist het los lopen in de bak zorgt ervoor dat je steeds moet gaan vlakken..
Dus als ze hun paarden in de rijbak willen laten loslopen zou ik ze erop aanspreken dat het een 'rijbak' is.. en dat je er op zich geen problemen mee hebt, mits zij ook hun steentje bijdragen om het een rijbak te houden en niet te laten veranderen in een maanlandschap
als je het op een vriendelijk manier brengt, dan denk ik niet dat er grote problemen zullen zijn..
immers iedereen snapt toch dat als je een plek huurt met een bak, dat je daar ook gebruik van moet kunnen maken (daar betaal je immers ook voor)