Enten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Wiebkje

Enten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-15 22:40

Heey!
Ik wil mijn paard (bijna 5 jaar oud) voor de eerste keer gaan enten.
Tot nu toe weet ik dat je eerste een basis enting moet laten doen en vervolgens en normalen enting moet laten doen. Maar hoeveel kost het nou eigenlijk om je paard te enten voor de basis en de andere normale?

Alvast bedankt!

Caja

britje1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 22:45

Mijn pony werd pas voor het eerst ingeënt toen ze 8 was ze kreeg een standaard enting van 25 euro en 3 weken later weer een standaard enting van 25 euro excl voorrijkosten

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 22:45

Kosten zijn hetzelfde voor de beide entingen, zit ook geen verschil tussen. Je kan het beste je dierenarts vragen wat de kosten zijn want die variëren nog al eens.

Iris92

Re: Enten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 22:49

Kan erg variëren. Maar de twee entingen zijn even duur, maar omdat het de eerste keer is moeten ze 2x snel achter elkaar. Ik combineer het altijd met tandcontrole, soms nog wat meer dingen tegelijk, soort van apk. geen idee hoeveel ik voor een enting betaal, betaal eigenlijk gewoon mn rekening zonder verder te kijken.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 22:49

Ik combineer het altijd met een bosrit. Eerst lekker het bos in en op de terugweg even langs de dierenarts. Scheelt weer voorrijkosten en mooi excuus om het bos in te gaan.

roooooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 22:54

De kosten verschilt inderdaad per dierenarts. Maar ook of je naar de DA toe gaat of dat hij/zij naar jou moet komen.

Van de winter heb ik mijn paard ook dubbel laten enten voor het en dat kostte voor één enting 55,- en de herhaling ook.

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 12:45

ik zou zeker bellen en de prijs vooraf vragen, en eventueel meerdere da's benaderen. Kan heel erg uiteenlopen. Ook bij dezelfde kliniek en per keer.