Porta Grazer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Faline

Porta Grazer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-15 22:31

In mijn zoektocht naar iets duurzamers als hooinetten, die zelfs van het sterkste materiaal hier binnen een paar maanden kapot zijn, kwam ik dit tegen:

Ik was wel benieuwd of er al iemand ervaring mee heeft? Ik kon er in ieder geval nog niks over vinden op bokt.

http://porta-grazer.com/

Van wat ik gezien heb lijkt het veilig, praktisch en sterk :j
Het is alleen wel duur en ik ben nog aan het kijken of het binnen europa ook te krijgen is.

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 08:04

Dat ziet er interessant uit.
Al vraag ik mij wel af of het nog werkt als je een paard hebt die graag voetbalt.
Wat kost dit ding eigenlijk?

tamary

Re: Porta Grazer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 12:30

Kosten : $259 (gewone maat zonder drinkbakdeksel) daar komt nog BTW en shipping bovenop (en die btw wordt ook over de shipping gerekend). Schat dat je ergens rond de 325-350 euro uit komt, zeker met de zwakke euro nu. Paar maanden terug kon je nog redelijk uitgaan van dollar verwisselen door euro. Voor alle prijzen:
http://www.shop.porta-grazer.com/

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 12:34

ik weet het niet hoor, het lijkt heel klein, hier wordt je moe van van hoevaak je dat moet gaan bijvullen :+

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 12:51

unihorses schreef:
ik weet het niet hoor, het lijkt heel klein, hier wordt je moe van van hoevaak je dat moet gaan bijvullen :+

Dingen zijn 60cm hoog en 55cm breed (incl handvaten denk ik) en de claim is dat er 1/2 van een 2-string baal in past. Van wat ik kan vinden zijn die gemiddeld 22kg. Nu neem ik die claims met een schep zout en zal er eerder iets van 5-6kg in passen, maar dat is voor een gemiddeld paard een half dagrantsoen.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:03

tamary schreef:
unihorses schreef:

Dingen zijn 60cm hoog en 55cm breed (incl handvaten denk ik) en de claim is dat er 1/2 van een 2-string baal in past. Van wat ik kan vinden zijn die gemiddeld 22kg. Nu neem ik die claims met een schep zout en zal er eerder iets van 5-6kg in passen, maar dat is voor een gemiddeld paard een half dagrantsoen.

ja oke, maar ik voor 1x per dag dus dan zou ik er 4 moeten hebben :+ $1000$ o.O

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-15 14:00

Telt wel snel aan inderdaad, maar ik ben hier ook al dik 500 kwijt aan de hooinetten die ik heb (en heb gehad)... Dit lijkt wel een stuk duurzamer.
Die 1000 litervaten (die gaan we nu wel eerst proberen) door de helft, doe je een ijzeren/metalen rek op, daarmee meer kans om de tanden te beschadigen en gaat denk ik nog steeds sneller dan ze uit die porta grazer eten..

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 22:32

VS >> VSW