Hoeveel betalen voor stalling?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

roxx2001

Hoeveel betalen voor stalling?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-15 14:25

Hoi!

Hoeveel betalen jullie voor stalling en wat zit daar allemaal bij? Zelf betaal ik €200 per maand (x3 want heb 2 E-pony's en een paard) en dan worden m'n paardjes buiten gezet, trailerstalling en gevoerd. De rest doe ik zelf en ook heb ik een eigen zadelkast moeten kopen.
Hoeveel betalen jullie en wat zit daar bij?

Vjestagirl

Re: Hoeveel betalen voor stalling?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 14:31

Er is en heel groot topic over wat paarden kosten en wat mensen betalen voor stalling:
[VSW] Wat kost een paard nu daadwerkelijk?

Dit onderwerp is sowieso al heel veel besproken, als je de zoekfunctie (rechts bovenin) gebruikt kun je al best veel vinden.

roxx2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-15 14:35

Vjestagirl schreef:
Er is en heel groot topic over wat paarden kosten en wat mensen betalen voor stalling:

Dit onderwerp is sowieso al heel veel besproken, als je de zoekfunctie (rechts bovenin) gebruikt kun je al best veel vinden.

Ohw hahaha nog niet gezien sorry!

Duhelo

Re: Hoeveel betalen voor stalling?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 14:46

Ik betaal 90 euro per paard. Daarvoor heb ik een grote schuilstal en een kleine hectare weide. Straks komt er voor mijn schuilstal nog een betonplateau en een paddock voor in de winter.
Hooi, voer en stro dient bijgekocht te worden (75 euro voor grote baal van 400 kilo)

roxx2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-15 14:50

Duhelo schreef:
Ik betaal 90 euro per paard. Daarvoor heb ik een grote schuilstal en een kleine hectare weide. Straks komt er voor mijn schuilstal nog een betonplateau en een paddock voor in de winter.
Hooi, voer en stro dient bijgekocht te worden (75 euro voor grote baal van 400 kilo)

Dat is niet zo heel duur! Rij je ook of heb je dan ook een rijbak tot je beschikking of dat niet?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 14:59

Vjestagirl schreef:

Daarom hier een slotje.