Ik heb weer een vraagje

Dus hoe krijg ik dit aan 2 kanten, ik heb al gezocht op bokt, maarb iederee. Zegt iets anders

Mvg elja
(Weet niet of het hier goed staat)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sigrid1182 schreef:Nou ik,kan me daarniet drukom maken...die van mij had ook dubbele manenkam...
Maar je kan er vlechten in doen en dan hangen ze naar 1 kant....als je ze dan los doetzal dat wel ff zo blijven, maar de orginele haarrichting kan je niet veranderen...maar dan moeten ze wel lang zijn...
Bij korte manen, zou ik t niet weten hoe je t oplost..
1002224 schreef:olafgek schreef:waarom zou je dat willen? als je jou haar vastvlecht tegen e natuurlijke richting n en je maakt dat 's avonds los. dan doet dat toch ook pijn
Paarden hebben geen gevoel in hun manen
1002224 schreef:olafgek schreef:waarom zou je dat willen? als je jou haar vastvlecht tegen e natuurlijke richting n en je maakt dat 's avonds los. dan doet dat toch ook pijn
Paarden hebben geen gevoel in hun manen
SuperAssie schreef:alles naar 1 kant vlechten en heeeel lang laten zitten(wel opnieuw vlechten tussendoor).
Ik heb bij mijn paard juist een dubbele manenkam gemaakt hierdoor
Hij had eerst het voorste stuk aan twee kanten en dat vond ik niet mooi. Nu heeft hij een prachtige volledige dubbele manenkam
MayDayParade schreef:Wij doen juist bij de IJslanders de manen over twee kanten verdelenNiet alleen omdat dat een stuk mooier is, met die enorme bossen manen, maar ook omdat het voor de paarden fijner is als het een beetje gelijk verdeeld is.
We doen dat door plukjes haar met kleine staartjes de kant op te zetten waar je het wilt. Kun je dus ook doen door de manen een kant op te zetten. Weet alleen niet of dat net zo goed houd met een sportcoupe.
Even een voorbeeld:(niet heel netjes, maar voor het idee)
[ Afbeelding ]