Striphair, wondermiddel of geldverspilling.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Benfan

Striphair, wondermiddel of geldverspilling.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-15 17:48

Of je het nou doet met een oude roskam, een splinternieuwe furminator, of een afgezaagde zaag. Verharen!! het tweejaarlijks terugkerende sport voor zowel paard als ruiter. Wie probeert het niet om emmertje vol eraf te halen Maar als je haast hebt of een wedstrijd is het allemaal gewoon gewoon te veel! Je singel verandert in een fluffy monster na het rijden, en je zadeldekje word na elke rit een paar milimeter dikker door al dat haar. Hoe je het ook went of keert, verharen blijft een terugkerend probleem.

Nu kwam ik via facebook dit geval tegen, het wonderblok! een magisch stuk rubber dat al je problemen rond je paard oplost! De "Striphair" lost het allemaal op. Je zadeldek weer schoon, je paard in 1x van al het haar af en gepolijst, pijnloos, therapeutisch, wast, en droogt! Je wilt niks anders meer in je handen hebben.

Maar is hij wel zo fantastisch? springt jou paard over het hek om sneller bij dit wonder middel te zijn. Of sta je nog steeds met lamme armen al dat haar eraf te boenen? Zit jij je af te vragen bij het filmpje wat er mis is met het paard dat zo verhaart, of ren jij hard naar je portemonnee om er snel een te bestellen? Is hij 50 euro te duur, of is hij elke cent waard?

http://www.striphair.com/uses/

Horseloverl

Re: Striphair, wondermiddel of geldverspilling.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 17:52

Is dit niet net zon poetsblokje va. 3 euro die doet hetzelfde?

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 17:53

Het ziet er goed uit maar ik denk dat je mega pijn in je handen krijgt na een tijdje omdat het er niet lekker/comfortabel vast te houden uit ziet.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 17:54

Ziet er prachtig uit, maar of het ook echt zo goed werkt betwijfel ik. Kan ook nergens een concreet materiaal vinden?

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 17:56

Zou het werken? :oo het ziet er zo wel heel gaaf uit maar waarom zouden ineens álle haren loslaten? Of zijn dit paarden die gewoon maanden niet gepoetst zijn ofzo.. Kan me niet voorstellen dat je (zonder scheren of knippen) ineens zo die complete wintervacht eraf krijgt..

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 17:58

Azmay schreef:
Ziet er prachtig uit, maar of het ook echt zo goed werkt betwijfel ik. Kan ook nergens een concreet materiaal vinden?

Ze zijn van rubber, ach, ik houd het wel bij mijn nep-furminator :Y)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 18:13

Lijkt me wel een goed werkend apparaat, heb een furminator. Werkt goed en zo ook de harde lavasteen blokjes maar dit lijkt me prettiger want hij is flexibeler. Dat matje kun je zo zelf voor weinig kopen, lijkt me zo'n anti slip matje, voor een paar cent bij de action. Dat je de dekjes er goed mee schoon krijgt, kan ook met de blauw/zwarte rubberborstel van de action. Maar die werkt niet op de paarden,helaas. maar eens kijken of ik ergens een stuk stevig rubber in de bouwmarkt kan vinden.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 18:31

Rubber_Duck schreef:
Zou het werken? :oo het ziet er zo wel heel gaaf uit maar waarom zouden ineens álle haren loslaten? Of zijn dit paarden die gewoon maanden niet gepoetst zijn ofzo.. Kan me niet voorstellen dat je (zonder scheren of knippen) ineens zo die complete wintervacht eraf krijgt..

Dit inderdaad. Merendeel ziet eruit alsof ze gewoon maanden niet gepoetst zijn :=

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 18:35

Het is wendt of keert. :) Van wenden en niet van wennen. :)

Het ziet er wel goed uit maar ik denk dat het mooier lijkt dan het is. Als ik zo'n zweetmes pak met een gekartelde zijde en de paarden verharen goed, dan gaat het ook zo hard als in het filmpje.

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 18:42

Ga er voor dat geld niet intrappen.
Heb al zo veel van dat soort spul in huis gehaald, dacht hét middel van vacht verwijderen gevonden te hebben .....en na een paar keer gebruikt te hebben lag het weer ergens onder in een poetsdoos om na een jaar met de grote schoonmaak in de vuilnisbak te verdwijnen.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 20:57

Het ziet er heel simpel uit. Maar een hele wintervacht in één keer kan ik me niet voorstellen.

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 21:05

Goede grap dit filmpje :=

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 21:10

Filmpje is hartstikke nep volgens mij

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 21:11

little_birdy schreef:
Filmpje is hartstikke nep volgens mij

Denk dat het filmpje wel echt zijn, maar die paarden zijn gewoon na een paard maand van het land geplukt. Om nu dan winterhaar uit te gaan borstelen :+

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 21:14

Als ik de mijne een maand niet borstelde in de rui dan kon ik dit ook filmen en kreeg je precies zoals in het filmpje...

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 21:16

die paarden zijn gewoon totaal niet gepoetst :')
ennu voor wie van rubberen borstels houd, en dekjes goed wil schoon krijgen qua haar of dekens of iets. lang leven de action die hebben ook een rubber borstel (als goed is op de honden/katten afdeling waar je je dekens en dekjes super mee schoon krijgt)
Afbeelding
deze zijn echt briljant voor dekjes/dekens voor b.v honden haren in de auto enz
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 03-04-15 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 21:20

Vanillia schreef:
Rubber_Duck schreef:

Dit inderdaad. Merendeel ziet eruit alsof ze gewoon maanden niet gepoetst zijn :=

Ik vind dat het eruit ziet alsof niet alleen de losse haren worden weggehaald, maar op de één of andere manier de hele vacht ineens wordt "gestript". Of is dat juist ook de bedoeling? :=
(een soort alternatief scheren :D )

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 10:31

Het valt mij op dat ze telkens een ander gevormd rubber blok vasthebben ?? En die paarden zijn idd al maanden niet gepoetst :D

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 00:44

Weet iemand toevallig of er in Nederland ook verkooppunten zijn van de StripHair? Voor mijn Haflinger met Cushing en enorm dikke vacht zou ik dit wel willen proberen.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 01:11

ik gebruik een herderskammetje voor t verharen gaat nog harder dan dit :D

Patt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 01:29

NathalietjeB schreef:
die paarden zijn gewoon totaal niet gepoetst :')
ennu voor wie van rubberen borstels houd, en dekjes goed wil schoon krijgen qua haar of dekens of iets. lang leven de action die hebben ook een rubber borstel (als goed is op de honden/katten afdeling waar je je dekens en dekjes super mee schoon krijgt)
[ Afbeelding ]
deze zijn echt briljant voor dekjes/dekens voor b.v honden haren in de auto enz

Bedankt voor deze tip! +:)+

Buuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 01:38

Pfffff, als je mijn paard pakt in zijn rui periode krijg ik ook alles verkocht...denk dat het akelig veel geld is voor een fancy met veel opsmuk aan marketing hebbe ding.
Denk dat die borstel van nathalietje idd betaalbaar is en niet minder het werk doet.
Ik zou dit niet aanschaffen ...

( die lap tekst alleen al...zoveel alinea's en woorden nodig om iets te vertellen...nope..ik geloof het niet)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 01:42

Ik vind het er onprettig uit zien.
Hier blijft mijn furminator maar gewoon, voor 20 euro gekocht ooit.
Geniaal ding, hij ligt netjes vochtvrij in een opbergbak voor als hij weer nodig is. :D

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 01:52

Wel heel duur voor een blok rubber.. Maar lijkt wel te werken. Staan ook wel comments positief en negatief op de Facebook pagina. Zou ik altijd doorlezdn voor ik zoiets zou kopen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 02:39

Ik gebruik de manen kam voor haar grizzly beer lijf.