Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SuperAssie schreef:Ik wilde gaan oppperen om achter de oren gewoon een stukje manen met het halster mee te vlechten maar als de andere paarden daaraan gaan lopen trekken lijkt me dat niet heel prettig en ben je zo ook een pluk manen kwijt...
jansje73 schreef:keona schreef:Het klitteband stuk aan elkaar laten naaien of er een druk knoop op laten zetten
Dat is wel een heel goed idee van je Keona .
jansje73 schreef:eileen 333 , wat voor grasmasker heb jij dan en hoe heb je die er van af gehaald ? Ik weet ook dat er een breekpunt moet zijn. Nu trekt mijn paard het totaal af.
jansje73 schreef:Ik heb de oplossing gevonden om mijn paard de grasmasker om te laten houden . De tip kwam van eilleen333.
De gewone grasmasker laten vermaken zodat ik het aan de halster kan zetten.
Ik heb een tijdje de Greenqaurt grasmasker om gehad maar ook die ging ook af en mijn paard vond die halster naar niks. De masker aan een gewone halster gedaan maar ging af of ging scheef zitten.
eilleen333 schreef:jansje73 schreef:Ik heb de oplossing gevonden om mijn paard de grasmasker om te laten houden . De tip kwam van eilleen333.
De gewone grasmasker laten vermaken zodat ik het aan de halster kan zetten.
Ik heb een tijdje de Greenqaurt grasmasker om gehad maar ook die ging ook af en mijn paard vond die halster naar niks. De masker aan een gewone halster gedaan maar ging af of ging scheef zitten.
Fijn om te horen! Je moet soms creatief zijn;) stalgenoten weten me ook te vinden voor tips met betrekking tot hey aanhouden van de korf. Na jaren broeden op het perfecte systeem ben ik nu zowat een expert, haha!