Wie o wie kan mij helpen. Stalling omg Almelo 0546

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

scrappiecoco

Wie o wie kan mij helpen. Stalling omg Almelo 0546

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-15 12:53

Hoi hoi

Ik ben op zeer korte termijn op zoek naar een pensionstal waar ik mijn lieve merrie plaatsen kan.
Wegens omstandigheden heb ik besloten mijn oude stal te verlaten.

Ik ben druk aan het kijken op internet. Maar ik weet zeker dat er meer plekjes zijn.
Zelf woon ik in Almelo, het moet dus zo dichtbij mogelijk zijn omdat ik niet meer over een auto beschik, wel over een scooter gelukkig.

Veel eisen heb ik op het moment nog niet, als mn paard maar beschikking tot weidegang heeft.
een binnenbak zal mooi meegenomen zijn, maar het hoeft niet persé, daar kan ik eventueel nog rustig naar op zoek gaan voor dat de winter er weer aan komt.

Brand los lieve mensen, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 12:55

Stal Boon in Geesteren.
Erve vleerboer in Albergen(wel duur, weet niet wat je budget is)

Zijn er wel meer maar kom er nu ff niet op.

scrappiecoco

Re: Wie o wie kan mij helpen. Stalling omg Almelo 0546

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-15 13:05

Ik zat te denken ergens rond 250, ik betaal nu minder maar het afhankelijk van de faciliteiten ben ik wel bereid iets meer te betalen.

Ik las ook iets over de Elshoeve in enter? alhoewel ik er niets recents over vinden kan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 13:06

Die naam zegt me niks. Vleerboer zit rond de 300 maar is wel superfijn, zorgen daar heeeel goed voor de paarden en is het geld meer dan waard.

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 13:09

Ik had laatst contact met PercyLeen, zij ging haar paard stallen bij iemand die achter Ruiterslot zit. Dat is ook in Enter. Misschien dat je haar eens een PB kan sturen?

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 13:11

Ik ben ook hopeloos op zoek geweest naar stalling in die regio. Kon helaas weinig vinden wat me echt aan stond. Waar ik ben geweest:

Stal slot (ruiterslot) in Bornerbroek prima voor elkaar, echt hele dagen weidegang, momenteel vol
Stal Schroten in Bornerbroek, in aanbouw, ik durfde het niet aan ivm met de grote hoeveelheid melkgeiten die ze er ook hebben (risico op Q koorts)
Stal Knollentuin in Bornerbroek, kleinere donkere stallen, paarden staan een halve dag op de wei en een halve dag in de bak (als er mensen komen rijden gaat je paard dus op stal!)

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 13:11

EvaC schreef:
Ik had laatst contact met PercyLeen, zij ging haar paard stallen bij iemand die achter Ruiterslot zit. Dat is ook in Enter. Misschien dat je haar eens een PB kan sturen?

Ah ik was je al voor! Haha. Mijn paard gaat naar een privé stal. Zijn geen verdere stallen beschikbaar.

Merlealmelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 13:42

stal de boon heb ik al gestaan, ben daar weggegaan voor redenen. erve vleerboer is 310,- all in.

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 13:52

Stal van der aa in bornerbroek

crystallady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 14:59

Slot is naar mijn mening not done! Hij heeft hele mooie praatjes mar uiteindelijk. Maar dit is mijn mening.

Stal de oale greeuw in hertme( dicht bij Ikea Hengelo) binnenbak erbij. En het heerlijke echt (bijna) alles is mogelijk in overleg.

Kost 155 excl. strooisel en brok
Incl 2 hooi momenten 3 kun je in kopen

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 15:05

Slot heb ik ook niet echt goede ervaringen mee

Wel met de elshoeve en stal boon :j Elshoeve ben ik al wel een jaar of 5 niet meer geweest, dus durf niet te zeggen of dat nog steeds een fijne stal is.