Ik ben op zeer korte termijn op zoek naar een pensionstal waar ik mijn lieve merrie plaatsen kan. Wegens omstandigheden heb ik besloten mijn oude stal te verlaten.
Ik ben druk aan het kijken op internet. Maar ik weet zeker dat er meer plekjes zijn. Zelf woon ik in Almelo, het moet dus zo dichtbij mogelijk zijn omdat ik niet meer over een auto beschik, wel over een scooter gelukkig.
Veel eisen heb ik op het moment nog niet, als mn paard maar beschikking tot weidegang heeft. een binnenbak zal mooi meegenomen zijn, maar het hoeft niet persé, daar kan ik eventueel nog rustig naar op zoek gaan voor dat de winter er weer aan komt.
Brand los lieve mensen, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Anoniem
Geplaatst: 20-03-15 11:55
Stal Boon in Geesteren. Erve vleerboer in Albergen(wel duur, weet niet wat je budget is)
Ik had laatst contact met PercyLeen, zij ging haar paard stallen bij iemand die achter Ruiterslot zit. Dat is ook in Enter. Misschien dat je haar eens een PB kan sturen?
PercyLeen
Geplaatst: 20-03-15 12:11
Ik ben ook hopeloos op zoek geweest naar stalling in die regio. Kon helaas weinig vinden wat me echt aan stond. Waar ik ben geweest:
Stal slot (ruiterslot) in Bornerbroek prima voor elkaar, echt hele dagen weidegang, momenteel vol Stal Schroten in Bornerbroek, in aanbouw, ik durfde het niet aan ivm met de grote hoeveelheid melkgeiten die ze er ook hebben (risico op Q koorts) Stal Knollentuin in Bornerbroek, kleinere donkere stallen, paarden staan een halve dag op de wei en een halve dag in de bak (als er mensen komen rijden gaat je paard dus op stal!)
PercyLeen
Geplaatst: 20-03-15 12:11
EvaC schreef:
Ik had laatst contact met PercyLeen, zij ging haar paard stallen bij iemand die achter Ruiterslot zit. Dat is ook in Enter. Misschien dat je haar eens een PB kan sturen?
Ah ik was je al voor! Haha. Mijn paard gaat naar een privé stal. Zijn geen verdere stallen beschikbaar.