Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Heike schreef:Heet hij ook zo lang staan naschokken? Vond het zo eng. Stond zo te stuiptrekken.
Brutus is alles vergeten zo lijkt het. Vandaag galoppeerde hij weer naar me toe toen ik ging voeren.
Heike schreef:Dauth: Ik heb heel lang op een manege gewerkt en daar wel ooit gezien dat een paard door de draad vloog. Maar die knapte dan en het betreffende paard stond al snel weer gewoon te grazen. Maar dat naschokken/stuiptrekken. Dat was echt heen naar. Ik had hem vast en hij kroop bijna in me. at al half op schoot. Ik hoop dat ik hem wat steun heb kunnen geven.
Toydoll: Tja, zijn gehoor. Is wel iets minder. Roosje heeft altijd meteen door als de achterdeur dicht gaat. En dan graast Brutus nog even door. Maar hij hoort nog wel. Als ik hem roep dan kijkt hij altijd meteen op.
Zou hij dat echt de stroom niet horen? Lijkt me trouwens dat ze het ook moeten voelen.
Koper: De banden zijn wit. Maar aan de wei en het zandgedeelte zit nog een afscheiding met banden. Die zijn ook wit en zitten 20 cm uit elkaar ofzo. Daar blijven ze beide uit de buurt.
Roosje is ook al twee keer door de draad gegaan afgelopen maand. Misschien dacht Brutus dat hij het ook wel kon? Roosje was alleen slimmer en ging onder de draad door. Op één stukje was de onderste draad weg.