Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maris schreef:hoi,
Ja,die bedoel ik. Alleen de blokken die ik vroeger kocht waren dan 3 keer zo groot en 3 keer zo goedkoop.
Lavasteen.... ik ga eens googlen
elenaMM77 schreef:ik dacht dat het puimsteen was en geen lavasteen (klein verschil, oorsprong hetzelfde)..
via de drogisterijen is het overigens de helft goedkoper..
je kunt ze namelijk ook gebruiken om het eelt onder je voeten vandaan te raggen..
als we het dan toch over 'vroegah' hebben.. dat lag vroegah bij ons in de badkamer.
Lous schreef:elenaMM77 schreef:ik dacht dat het puimsteen was en geen lavasteen (klein verschil, oorsprong hetzelfde)..
via de drogisterijen is het overigens de helft goedkoper..
je kunt ze namelijk ook gebruiken om het eelt onder je voeten vandaan te raggen..
als we het dan toch over 'vroegah' hebben.. dat lag vroegah bij ons in de badkamer.
Het lijkt wel op elkaar, maar puimsteen lijkt harder, als ik beide zo in mijn hand heb.
Maris schreef:De "poetsblokken" die ik nu heb worden heel snel bot doordat er huidschilfers etc in gaan zitten. Dan moet ik et blokje even langs de muur halen zodat je er een laagje afhaalt en hij weer beter werkt. Maar zo wordt het blokje wel snel kleiner natuurlijk.