Ze deed hem zo'n 2 a 3 x per week.
Ze mocht er alles mee doen behalve buitenrijden want dit is soms echt gevaarlijk. En ze hoefde er niets voor te betalen.
NU kreeg ik vorige week een email met daarin;
Ja ik krijg een eigen paard dus ik kan mikey niet meer doen.
Ik dacht zo van ja ik vind het heel leuk voor je maar waarom kan je dit niet gewoon zo tegen me zeggen.
Ik kreeg deze mail op woendagavond en donderdag en vrijdag zou ze hem doen. (Ik las deze mail pas vrijdagavond)
Dus ik bel zo vrijdag op (doe ik altijd even, ff checken hoe het met mikey was) om te vragen wat ze had gedaan met hem en en hoe het met hem was. Zegt ze heel snel ja even gelongeerd en de rest en ik merk gewoon dat ze heel snel wil ophangen.
Dus ik hang op.....
De volgende dag (zaterdag) kom ik bij mikey en staat hij gewoon tot zijn oren in de stront en pis er ligt gewoon geen 1 schoon stro-tje meer in de stal!
En niemand van de stal die haar op die dagen had gezien.
Dus ik bel haar op en ze blift gewoon liegen dat ze wel was geweest en uiteindelijk zegt ze toch van "Ja ik weet niet zeker of ik ben geweest"
Krijg ik daarna een boze vader aan de telefoon en die zei ja het is toch vrijwillig enzo.
Ze loog gewoon tegen me! Nu blijkt dat ze een ander verzorgpaard heeft bij de buren en echt iedereen is zwaar pissig op der.
Je denkt iemand te vertrouwen en dan krijg je dit!
Wat vinden jullie?
Eigenlijk heb ik wel een nieuwe verzorgster nodig maar dit is al de zoveelste en ik weet niet of ik nou weer een nieuwe moeten nemen.
Heb zelf ook wel eens zoiets meegemaakt.... ik neem dus geen verzorgsters meer
Heb een afspraak met omar dat zij hem de dagen doet die ik echt niet kan en verder komt niemand aan hem

)
. Veel plezier met je haatgevoelens tegen Quelliannen!!