Verlichting bak aan boom hangen? Wat is de beste manier?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zidore

Verlichting bak aan boom hangen? Wat is de beste manier?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-15 22:07

We hebben drie hele grote bomen precies langs de bak staan en nu zat ik te denken aan wat verlichting voor in de bak, het hoeft niet veel te zijn maar wel dat ik nog kan rijden. We hebben nu helemaal geen licht, behalve op stal en die is 5 meter vanaf de bak dus dat gaat niet.

Nu hoorde ik iemand laatst over LED-verlichting, heeft iemand daar ervaring mee?

Of bestaat er een grote lamp die op zonnepanelen werkt ofzo? {:}

Zo'n gasontladingslamp is dat ongeveer hetzelfde als een bouwlamp? En kan deze altijd buiten?

Bij onze bak is de elektriciteit ook best ver weg.. :D dus als het kan het ook op andere manieren (batterijen? :)* of zoiets kan dat??), het gaat maar om een paar x per week rijden en dan maar een half uurtje..

Ik kon in dit topic [VSW] Verlichting bak m'n antwoord helaas niet vinden.

Zou ik ook aan 1 lamp genoeg hebben? Bij m'n vorige stal hadden ze maar 1 lamp en eigenlijk ging dat best prima..

Ik hoop dat jullie leuke ideetjes hebben! :o :) /3

Zidore

Re: Verlichting bak aan boom hangen? Wat is de beste manier?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-15 00:51

niemand???

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 00:57

Tja wat is de beste manier. Wij hebben op stal maar 1 lamp bij de bak. Deze staat in de hoek. Persoonlijk vind ik dat goed genoeg. Helaas is de lamp stuk en voorlopig doen we het met een bouwlamp niet ideaal maar opzich best te doen tijdelijk.
Verder kan ik je niet helpen wat voor verlichting je het best kan kiezen.

Kim_Asterix

Re: Verlichting bak aan boom hangen? Wat is de beste manier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 01:10

Wij hadden eerder altijd 3 bouwlampen, nu 6.
Gewoon op een houten paal met een snoer naar beneden. Gebruikt voor dat ene uurtje niet mega veel stroom en geeft voldoende licht als je er 3 plaatst. Ze kosten bij de bouwmarkt geloof ik 20 euro.
Als je er voor kiest om iets in een boom te hangen moet je wel opletten dat er geen takken voor hangen want dat geefr heel vervelende schaduw.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-15 22:47

Kim_Asterix schreef:
Wij hadden eerder altijd 3 bouwlampen, nu 6.
Gewoon op een houten paal met een snoer naar beneden. Gebruikt voor dat ene uurtje niet mega veel stroom en geeft voldoende licht als je er 3 plaatst. Ze kosten bij de bouwmarkt geloof ik 20 euro.
Als je er voor kiest om iets in een boom te hangen moet je wel opletten dat er geen takken voor hangen want dat geefr heel vervelende schaduw.

het zijn best wat meters, wat voor snoer gebruik je dan?