De slowfeeder

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

just_amor

De slowfeeder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-15 17:18

:wave:

Het leek me wel interessant om weer een topic te openen over de slowfeeder.
Er is al eens eerder een topic over slowfeeders geopend maar die heeft al zoveel pagina's...
( zie: [VSW] Slowfeeders)

Dus is het denk ik wel weer leuk en interessant om opnieuw een topic "De slowfeeder" te openen.

Misschien is het dan een leuk idee dat iedereen die slowfeeders gebruikt (of wil gaan gebruiken) hier foto's kan plaatsen van hun slowfeeder met daarbij hoe die gemaakt is, hoeveel het kost, voor welk (ruw)voer, hoelang de eet tijd is, voor- en nadelen enzovoorts, zodat er nieuwe ideeën opgedaan kunnen worden. Maar daarnaast uiteraard ook om je vragen te stellen over "De slowfeeder"!

:)*

felicity

Re: De slowfeeder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 17:20

Ik lees mee.
Ik ben nog opzoek naar een makkelijke oplossing om hooi aan te bieden in de paddock en weide.
Moet ook makkelijk verplaatsbaar zijn omdat ze niet altijd op hetzelfde stuk staan.
Ik zat al aan twee palen en een aanhangernet te denken maar dat is weer niet makkelijk verplaatsbaar.

puttertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 17:21

Goed idee ik ga dit volgen ...We zijn namelijk bezig met de weide,paddock , bak etc te veranderen en te vernieuwen

meiske1577

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 17:27

Hier gebruiken we de hooitas Adagio van Harry's Horse. Heel fijn, lekker stevig, makkelijk te vullen en op te hangen en paard kan er niet makkelijk in vast komen te zitten. Enige nadeel is dat ze alleen nog in het oranje leverbaar zijn :roll:

eline10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 17:29

Ik ga dit ook volgen, ben ook zeer benieuwd hoe de slowfeeders van alle bokkers uitzien! :)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 17:53

[VSW] Slowfeeders is een topic dat nog steeds actief is en waar veel kennis bij elkaar komt. Dat is de reden dat ik dit topic sluit want om nu allemaal topics naast elkaar te gaan openen over het zelfde onderwerp betekent dat kennis verspreid wordt en dat is jammer.
Dus hier een slotje zodat TS daar haar vraag kan stellen.