Rubber op stalwand

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Karin_deB

Rubber op stalwand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 10:41

Beste bokkers,

Mijn pony heeft de laatste tijd de neiging om steeds vroeger in de ochtend, en soms ook laat in de avond tegen de stalmuren aan te trappen.
Niet fijn voor haar benen en niet fijn voor mijn stal eigenaresse.
Nu wil ik rubber op de wanden bevestigen om te kijken of dat het iets dempt.
Ik zoek alleen iets wat niet vast bevestigd wordt zodat het makkelijk verwijderd kan worden en geen schade achterlaat.

Ik zat nu zelf te denken aan rubberen staltegels met tiewraps aan de tralies te bevestigen en dan tot de vloer. Ze staat in een vlasstal dus de onderkant zit dan 'vast' tussen vlas en de muur.
Maar misschien hebben bokkers andere ideeën of suggesties?

Even ter info: ik sta al 3 jaar op dezelfde stal, er is niks veranderd , ze krijgt 4x per dag een berg hooi waar je u tegen zegt, 2x per dag krachtvoer en komt momenteel van 08.00 - 18.30 buiten.

Groetjes Karin

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 13:55

Ik heb er ook zoeen -O- Ik heb rubber tegels geprobeerd, maar die waren zo zwaar dat ik ze niet op de muur kon houden. Ik heb er nu een soort rubber doek tegenaan hangen. Ik heb hem wel ongeveer 30cm van de grond af hangen, ik werd er gek van met uitmesten als ik met mijn hark weer vast zat :+

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 13:55

Eerste wat in mij opkomt is...heeft ze geen jeuk op haar benen (mok, rasp oid?)

Karin_deB

Re: Rubber op stalwand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 14:53

Nee benen zien er prima uit.