Ik was benieuwd wat voor afspraken jullie als verzorgers/ bijrijders of degene die hun paard/ pony hiervoor ter "beschikking" stellen, met elkaar hebben gemaakt? en of deze afspraken in de regelmaat ook echt na worden gekomen???
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Alleen als ik buiten ga rijden moet ik het ff tegen iemand zeggen. Volgens mij hebben wij ook niet echt afspraken gemaakt toen ik ermee begon, oja dat ik even meld wanneer ik in de week kom, maar dat is niet zo gek ( hoeft ze zelf niet uit te mesten
) 
maar wij hebben ook een schriftje, en daar schrijven we altijd in wat we die dag hebben gedaan, dat is leuk om terug te lezen en ook handig voor degene die de dag erna komt.
En ze zou niet verkocht worden zonder mijn toestemming. En de stal doet soms ik soms zei, ze weet dat ik het druk heb en als ik een paar dagen niet kom dat dat niet uit laksheid ofzo is, je moet gewoon wat sympathie verdienen en dan zijn er zelden complicaties. Verder hebben ze volgens mij zelfs graag dat ik er wedstrijden mee rijd (wel zelf betalen natuurlijk), maar dat is voor mij een beetje lastig omdat ik er zelf ook een heb.. nouja waar kan je nog meer afspraken over maken
geld! het is gratis
en dit gaat al meer dan een jaar perfect
En als ik tijd/zin heb om nog een paardje te rijden mag ik er zo nog 1 meenemen. Het is ook gratis, ik betaal zeg maar door te helpen met mesten 
), als het paard iets nodig heeft, voorbeeld: winterdeken, die had hij gekocht, maar net als we hadden in het begin 2 pony's en 1 zadel, nou ik was erbij gekomen, dus ik heb ook zelf een zadel gekocht, enzo, als ik dingen erbij wil kopen voor die pony, koop ik het zelf, en sommige dingen koopt die man (als het noodzakelijk is).
).