Zware rijbaan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Arabiben

Zware rijbaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-15 10:07

Sinds kort mag ik gebruik maken van de rijbaan van onze buren, de baan ligt er pas net, is geweldig gedraineerd en natuurlijk ben ik dankbaar zo dicht bij huis gebruik te maken van de baan. Echter; hij is loeizwaar en daarom gebruik ik hem niet zoals ik zou willen. De baan bestaat nu uit zand, geen snippers. Heeft iemand ervaring om een dergelijke baan minder zwaar te krijgen? Het euvel is; mijn buurvrouw zet haar paarden ook los erin als haar weiland nat is en 1 van haar paarden heeft in het verleden tapijtsnippers op staan eten toen hij nog op en pensionstal gestald stond en ze is er huiverig voor dat hij dat weer zal doen. (ondanks dat hij nu veel meer ruwvoer krijgt als toen en wellicht was dat het probleem)

Ik zou haar graag een oplossing bieden en ben zelf ook bereid mee te betalen, ik zou er immers veel plezier van hebben. Wie kan mij dus een vorm van snippers (of een andere methode om de baan minder zwaar te maken) adviseren die tevens veilig is voor vreetgrage paarden?

Alvast bedankt!

Arabiben

Re: Zware rijbaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-15 20:02

Probleem opgelost, de buurvrouw maakt een paddock naast de rijbaan en dan kan er aan de rijbaan wat gedaan worden :)