ruzie op de manege

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
germie

Berichten: 26070
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 11:42

Dat ze zeggen dat je niet kunt rijden is toch niet erg? Je komt toch op de manege om te LEREN? Ik zou me er niets van aantrekken.
Vaak zijn ze jalours.
Ik heb dat ook wel meegemaakt vroeger, ik reed dan niet op een manege, maar had verzorgPONY'S. En een meisje bij mij uit de klas had PAARDrijles op een manege. Je snapt het al, die pony's waren minder dan dat manegePAARD waar zij dan een uurtje in de week op reed. Dit was gewoon jalouzie, ik kon gaan rijden wanneer ik wilde, zij niet. Je moet niet opgeven, maar er boven staan. Ik kom nog steeds bij dezelfde eigenaar van die pony's, en dat is al meer dan 12 jaar geleden (denk zelfs wel 15 jaar). Haha! De oorspronkelijke pony's zijn er niet meer, maar wel weer andere paarden.
Dat meisje bij mij uit de klas heeft het nog geen 3 maanden volgehouden.

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 11:44

Ow wat een poedersuiker.
Pesten en treiteren is ook 1 van mijn redenen geweest dat ik weg ben gegaan van mijn oude manege (al hele tijd geleden weer hoor)
Gewoon ze 1 keer een grote bek geven, en zeggen waar het op staat, want ze pakken altijd een beetje de "zwakkere"
Komt misschien rot over, maar ze zijn je aan het uittesten, dat deden wij vroeger ook op de manege met nieuwe meisjes.
Gewoon 1 keer laten zien van: Hier ben ik. en het is over,
Praat er desnoods met de eigenaar van de manege over, of ga eens langs bij die kinderen thuis, dan praten ze heel anders dan op de manege hoor, vooral als hun mammie erbij zit!
Klinkt heel kinderachtig, maar zo kan het toch ook niet!]
Suc6 verder nog