Stalling voor in de vakanties / korte periodes.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DesixNorris

Stalling voor in de vakanties / korte periodes.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-15 00:28

Beste Bokkers,

Wij denken eraan stalling aan te gaan bieden voor pony's en paarden zodat mensen een paar weekjes wegkunnen. Een soort vakantiestalling kun je het noemen. Wij gaan zelf namelijk niet vaak weg aangezien we een pony en nog wat andere dieren hebben. Weet iemand of hier ook vraag naar is?

Groetjes

miroxmill

Re: Stalling voor in de vakanties / korte periodes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 00:45

Misschien wel. Ik ga graag nog op vakantie, dus wat dat betreft...
Maar ja, sommige mensen hebben een verzorger, iemand die op hun paard past. Op een pensionstal wordt dat vaak wel geregeld, maar de paard-aan-huis-mensen willen dat misschien wel.

Leonyvk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 00:52

Hier zo'n paard-aan-huis-mens :p wij regelen altijd gewoon de buren, das lekker goedkoop! Vooral aan de kust of bij het bos hebben veel stallen de mogelijkheid om paarden er een dag of paar weken neer te zetten. Het bestaat dus dan zal er wel vraag voor zijn!

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 09:47

Mensen met paarden aan huis hebben vaak meerdere paarden en andere dieren waardoor zij eerder gebruik maken van bekenden die de zorg over kan nemen indien dat nodig mocht zijn.

Als je paard elders staat kun je meestal wel een stalgenoot vinden die de zorg over wil nemen of dat er vol pension geboden wordt op de stalling.

Persoonlijk zou ik er geen gebruik van maken, en ik twijfel of iemand zijn paard wil verhuizen voor alleen een vakantieperiode.

Als je iets zou willen doen kun je je denk ik beter richten op bejaarde paarden of paarden die langere tijd op rust moeten.