Wij hebben deze op stal ook in de bak. Scheelt naar mijn idee aanzienlijk, mits je ze er op tijd in gooit. Dit jaar is het nog niet gebeurd omdat de boer te laat was en het met een modderpoel geen zin meer heeft. Maar vorig jaar hebben we die hele modderpoel niet gehad en dat komt denk ik wel door die vlokken. De bak is sneller weer hersteld naar mmijn idee.
Ik heb geopad na een maand of 2 toegevoegd. Niet voor de plassen want die heb ik niet, maar meer voor de stabiliteit. Ze laten inderdaad water langzaam vrijkomen echter moet je in de zomermaanden wel blijven sproeien.
igor001
Geplaatst: 11-02-15 10:39
Lanthano schreef:
Hoezo? Dit zijn toch vlokken die niet verdwijnen? Een soort Geopat? Waarom moet je ze er dan jaarlijks in laten gooien? Of begrijp ik je verkeerd?
In de loop van de tijd loop je ze er wel doorheen hoor. Ik vind ze dan zeker minder effectief, maar in vergelijking met waar mijn andere paard staat (met tapijt snippers) blijft de bak wel beter. Maar de polyvlokken verdwijnen echt wel in het zand hoor!
akreuze
Geplaatst: 11-02-15 11:11
Je moet eerst zorgen dat je goed zand in de bak hebt,met een goeie korreldikte 200 mu ,anders heeft het geen zin ,zonde van het geld