Ik betaal 1100 per jaar voor een Ha. Zonder water en stroom. Zelf af moeten zetten. En zelf onderhouden. Vrienden betalen voor een ander stuk weiland 700 euro per jaar. Ook alles zelf doen. Ook een Ha. De ene wei is in Maastricht en de andere wei in Riemst ( waterstaat).
Hier hebben we 2x halve hectare via Staatsbosbeheer voor 200 per jaar, en nog 1ha via boer voor 250 per jaar. Wel kaal zonder elektriciteit en water. Maar water mogen we bij het huis ernaast halen in ruil dat wij hun vuilnisbakken aan de weg zetten als ze er niet zijn.
Beetje wat de gek ervoor geeft . Paaltjes en electra maakt het ook wel duurder dat is ook logisch. Ik ga langs Maar een langs bij die boer. 2000 heb ik er niet voor over. Voor 1800 per jaar sta je hier in de buurt al op vol pension.
Alleen de grond rond 1000- per jaar afrastering en zeker de stroom zullen de prijs omhoog halen . Is er ook iets van een stal of schuilstal,
KimD
Geplaatst: 07-02-15 21:04
Ik durf bijna niet te vertellen wat ik betaal per maand voor in totaal 6 Ha, afgezet met schapendraad ivm mini's, inclusief stal, stroom en watervoorziening. Ik betaal hier €300,- per jaar voor.