Verzorgpony, hoe?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Meliske9

Verzorgpony, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-15 16:25

Ik weet niet of het in dit topic mag :$ maar als het het verkeerde topic is, graag even hieronder zeggen! :)

Ik zoek een verzorgpony, heeft iemand een idee hoe/waar ik er een kan vinden? Ik vind het super leuk om met paarden om te gaan. Ik ben ook echt een paardengek, maar ik zoek al super lang een leuke verzorgpony maar kan er geen vinden. Heeft iemand tips? alvast super erg bedankt.

Groetjes,
Mij.

Renee_S

Re: Verzorgpony, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 16:28

Je kan een advertentie plaatsen op de bokt markt met wat je te bieden hebt (kwa dagen, ervaring, leeftijd, lengte, gewicht, etc) En duidelijk vermelden welke regio je zit. Wie weet heeft er iemand iets in de aanbieding!

xjessiesl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 16:28

Allereerst, plaats een advertentie in de plaatselijke supermarkt. Iedereen doet boodschappen, dus dat zien ze wel! Ga langs bij mensen in de buurt die paarden hebben, vraag of ze misschien nog een verzorger zoeken. Geduld is ook erg belangrijk, sommige mensen zullen het niet heel erg fijn vinden om iemand die ze niet kennen zomaar hun pony laten verzorgen. Succes.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 16:29

Vraag eens rond op de plaatselijke manege of je daar eens mag helpen?

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 16:30

Renee_S schreef:
Je kan een advertentie plaatsen op de bokt markt met wat je te bieden hebt (kwa dagen, ervaring, leeftijd, lengte, gewicht, etc) En duidelijk vermelden welke regio je zit. Wie weet heeft er iemand iets in de aanbieding!

Daar hoort dit topic ook thuis http://www.bokt.nl/markt/. Dus ik doe hier een slotje.